Deg Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Sixth Level of Hell - The City of Dis blir vist en del folk herfre på 6 nivå snakkes Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 level 6 på meg og gitt Lenke til kommentar
xthal Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Lvl.6 Var da ikke så verst det, da er jeg ikke så ille som folk vil ha det til likevel da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Neida, akkurat passe varmt og koselig her Eneste problemet er at kaffen er kald. De jævlene har tenkt på ALT! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Havnet nok i "Eigth Level of Hell" jeg ja.Ser ut som det ikke er mye håp for meg nei Da havner du med Hitler, Stalin og Sjakalen. Ville ikke likt å ha møtt deg på gaten. Jeg kom i 6th level of hell. I'm a true non-believer! Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Level 6... Jaja, kunne vært bedre, hadde håpet på niende.... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 5 level of hell Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 The Dante's Inferno Test has banished you to the Sixth Level of Hell - The City of Dis! Here is how you matched up against all the levels: Level | Score Purgatory | Very Low Level 1 - Limbo | Very Low Level 2 | Very High Level 3 | High Level 4 | Very High Level 5 | Very High Level 6 - The City of Dis | Very High Level 7 | Moderate Level 8- the Malebolge | High Level 9 - Cocytus | Moderate Hmm så litt rar ut på de derre levelene... kanskje jeg er litt dobbeltmoralsk Eller bare sær Lenke til kommentar
bkak Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvis alle som i likhet med meg havnet på nivå seks kan søke seg til den største haugen med lik, så kan vi feste de neste, tja, ti millionene år i etterlivet? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 8th level er for super-sadister som Stalin, Hitler osv. 9th level er for folk som har forrådt landet, vennene, familien sin osv. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hmm så litt rar ut på de derre levelene... kanskje jeg er litt dobbeltmoralsk Eller bare sær Eller bare umoralsk. Selv om jeg på testen trykket True på at moral er et relavtivt konsept. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Å hevde at moral er et relativt konsept gir en sikker billett til ugjestmilde steder. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Purgatory You have escaped damnation and made it to Purgatory, a place where the dew of repentance washes off the stain of sin and girds the spirit with humility. Through contrition, confession, and satisfaction by works of righteousness, you must make your way up the mountain. As the sins are cleansed from your soul, you will be illuminated by the Sun of Divine Grace, and you will join other souls, smiling and happy, upon the summit of this mountain. Before long you will know the joys of Paradise as you ascend to the ethereal realm of Heaven. Dam, i am a realy nice pearson. Har vist blit snillerre siden sist jeg tokk den. Blei Level 2 Lustful forige gang, men da kødda jeg meg noen svar. Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hvis alle som i likhet med meg havnet på nivå seks kan søke seg til den største haugen med lik, så kan vi feste de neste, tja, ti millionene år i etterlivet? Party party! Jeg tar med øl! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Å hevde at moral er et relativt konsept gir en sikker billett til ugjestmilde steder. Jeg mener veldig bestemt at det er et ekstremt relativt begrep. Finnes ikke en "felles" moral, etter min mening. Går bare ikke an å ha en moral som gjelder for alt og alle. Jeg er dog spent på å høre hvorfor du synes at det ikke er relativt (Hvis det var det du mente) Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er ikke jeg som sier det. Morallovene er gitt av gud og er perfekte. Ergo finnes bare en absolutt dvs ikke-relativ moral. Og hvis du har relativ moral betyr det at du trekker guds moral i tvil. Du skal ikke tvile, du skal tro. Og hvis du har en annen moral - er du en kjetter. Slik er reglene. Klager du til dommeren får du gult kort. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Level 9. Endret 14. desember 2003 av rivaldo Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det er ikke jeg som sier det. Morallovene er gitt av gud og er perfekte. Ergo finnes bare en absolutt dvs ikke-relativ moral. Og hvis du har relativ moral betyr det at du trekker guds moral i tvil. Du skal ikke tvile, du skal tro. Og hvis du har en annen moral - er du en kjetter. Slik er reglene. Klager du til dommeren får du gult kort. Ah det var det jeg tenkte du mente Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Er det bare meg som er snill og grei her??? Jeg fikk Purgatory som jeg sa, virker som alle andre her er kjempe slemme. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Er det bare meg som er snill og grei her??? Jeg fikk Purgatory som jeg sa, virker som alle andre her er kjempe slemme. Hmm er nok ikke slem, er bare kanskje det at mine syn kræsjer med en del kristne syn. De spørsmålene om gud osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå