Gå til innhold

Dante's Inferno Test - your fate is sealed...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Dante's Inferno Test has banished you to the Sixth Level of Hell - The City of Dis!

Here is how you matched up against all the levels:

Level | Score

Purgatory | Very Low

Level 1 - Limbo | Very Low

Level 2 | Very High

Level 3 | High

Level 4 | Very High

Level 5 | Very High

Level 6 - The City of Dis | Very High

Level 7 | Moderate

Level 8- the Malebolge | High

Level 9 - Cocytus | Moderate

Hmm så litt rar ut på de derre levelene... kanskje jeg er litt dobbeltmoralsk :D Eller bare sær ;)

Lenke til kommentar

Purgatory

You have escaped damnation and made it to Purgatory, a place where the dew of repentance washes off the stain of sin and girds the spirit with humility. Through contrition, confession, and satisfaction by works of righteousness, you must make your way up the mountain. As the sins are cleansed from your soul, you will be illuminated by the Sun of Divine Grace, and you will join other souls, smiling and happy, upon the summit of this mountain. Before long you will know the joys of Paradise as you ascend to the ethereal realm of Heaven.

Dam, i am a realy nice pearson. :green:

Har vist blit snillerre siden sist jeg tokk den. Blei Level 2 Lustful forige gang, men da kødda jeg meg noen svar.

Lenke til kommentar
Å hevde at moral er et relativt konsept gir en sikker billett til ugjestmilde steder.

Jeg mener veldig bestemt at det er et ekstremt relativt begrep. Finnes ikke en "felles" moral, etter min mening. Går bare ikke an å ha en moral som gjelder for alt og alle. Jeg er dog spent på å høre hvorfor du synes at det ikke er relativt :)

(Hvis det var det du mente)

Lenke til kommentar

Det er ikke jeg som sier det.

Morallovene er gitt av gud og er perfekte. Ergo finnes bare en absolutt dvs ikke-relativ moral.

Og hvis du har relativ moral betyr det at du trekker guds moral i tvil. Du skal ikke tvile, du skal tro.

Og hvis du har en annen moral - er du en kjetter.

Slik er reglene. Klager du til dommeren får du gult kort.

Lenke til kommentar
Det er ikke jeg som sier det.

Morallovene er gitt av gud og er perfekte. Ergo finnes bare en absolutt dvs ikke-relativ moral.

Og hvis du har relativ moral betyr det at du trekker guds moral i tvil. Du skal ikke tvile, du skal tro.

Og hvis du har en annen moral - er du en kjetter.

Slik er reglene. Klager du til dommeren får du gult kort.

Ah det var det jeg tenkte du mente :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...