MotoG Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 På vei hjem. Beskrivelse: Solnedgang kan også oppleves fra bilsetet. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Vakkert,nydelig himmel. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Her likte jeg fakstisk versjon 2 best. Likte den høye himmelen på nr.2 Ellers et stemningfult og godt bilde med fine siluetter og flotte farger Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Vakker stemning langs veien her Melvin. Nydelig lys, og begge utgavene er så gode at jeg sier: Jatakk, begge deler. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Bra fanget dette, hvor begge versjoner har sine styrker. Ville vel kanskje dristet meg til et kutt nede opp til der rekkverket starter til ve....! Uansett to fine bilder dette! Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ville også kuttet nederst,men jeg liker bildet ditt Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Må ha rein god frontrute her.har selv aldri sett så mye motiv fra bilen som etter eg begjynte med foto. Fin stemning i bilde som er klart fint med gode farger og tone.komp sto godt og likte best nr 1. , Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Anderledes og fint solnedgangsbillede. Fint med bagglyget. Ville forsøge et klip foroven for en bedre balance i kompositionen. Seværdigt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg