HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg har nettopp kjøpt meg Crucial M4 Etter litt lesing fant jeg ut av det var lurt å oppdatere den siste Crucial driveren til M4. Når jeg oppdaterer m4 med den siste firmwaren får jeg følgende melding "this tool cannot update the following drive so it will be skipped" I maskinen har jeg 2 stk 1tb samsung harddisker. Jeg har prøvd å oppdatere gjennom både å sette systemet i ACHI og IDE; den samme feilmeldingen kommer fram. (Disse trådene ga meg ikke klart svar) Hva skal jeg gjøre for å oppdatere M4? Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Koble ut alle andre disker enn den du skal oppgradere ? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Det fungerte ikke. Forsatt får jeg den samme fielmeldingen. Endret 3. desember 2011 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
-Silent- Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det er fordi du allerede har siste firmware. Nye disker kommer oppdatert fra fabrikk. Du kan selv sjekke dette ved å følge en oppskrift på crucial sitt forum... Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Det er fordi du allerede har siste firmware. Nye disker kommer oppdatert fra fabrikk. Du kan selv sjekke dette ved å følge en oppskrift på crucial sitt forum... Takk. Er det mulig å sjekke versjonnummeret via Ubuntu Live disc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå