roadrunner41 Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Hmm, det nærmer seg. Fikk kjørt vivo_downgrade fila, men fortsatt i s-off. Det som forandret seg var at øverst, hvor det tidligere sto revolutionary, står det nå alpharev unlock.... Men skal prøve noen ganger til, fikk ikke åpnet den rom.zip fila det vises til. Det er rom fila jeg ikke får åpnet. Har nok feil RUU fil. Den som det vises til i oppskriften kan ikke lastes ned... Endret 11. desember 2011 av mskedsmo Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har du prøvd deg på Gold Card? Jeg måtte ty til den løsningen når min HTC Hero slo seg vrang. Fungerte utmerket, men var litt stress. Har du ikke prøvd det så er det verdt er forsøk. Med goldcard i telefonen kan du instalere RUU rett fra HTC sine hjemmesider, eller andre kilder. Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Har du prøvd deg på Gold Card? Jeg måtte ty til den løsningen når min HTC Hero slo seg vrang. Fungerte utmerket, men var litt stress. Har du ikke prøvd det så er det verdt er forsøk. Med goldcard i telefonen kan du instalere RUU rett fra HTC sine hjemmesider, eller andre kilder. Har null erfaring med goldcard. Må ærlig innrømme at jeg ikke har lest noe om det. Lenke til kommentar
JAH Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Regner med at du nå må laste en orginal RUU som overskriver HBOOT og gjør den orginal igjen. Nå er det sånn at HTC fjerna sine roms fra hjemmesiden for en stund siden, så det er det lite hjelp å få. Hvilken rom brukte du for å komme på rett kjøl igjen?Var vel kanskje en zip via recovery? Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 11. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2011 Regner med at du nå må laste en orginal RUU som overskriver HBOOT og gjør den orginal igjen. Nå er det sånn at HTC fjerna sine roms fra hjemmesiden for en stund siden, så det er det lite hjelp å få. Hvilken rom brukte du for å komme på rett kjøl igjen?Var vel kanskje en zip via recovery? Den jeg til slutt fikk tak i og lasta inn med norsk oppsett er RUU_Vivo_Gingerbread_S_HTC_WWE_2.30.405.1_Radio_20.2808.30.085AU_3805.06.03.03_M_release_199308_signed (1) . Den ser ut som den jeg hadde opprinnelig. Det eneste jeg lurer på er at jeg får tilbud om en OTA oppdatering som vil gi meg sense 3.0. Har prøvd den to ganger, men da går telefonen i stå. Den installerer, rebooter og blir bare stående utrolig lenge med hvit skjerm og htc logo. Måtte kjøre RUU begge gangene for å få den igang igjen. Den første jeg kjørte, etter cyanogenmod var denne RUU_Vivo_Gingerbread_S_HTCCN_CHS_2.21.1400.8_Radio_20.2808.30.085AU_3805.06.03.03_M_release_197273_signed . Den var bare med taiwansk og engelsk... Telefonen fungerer som vanlig utenom mikrofon som er så lav at ingen hører meg. Den fungerer bra med blåtann i bil. Ønsker bare å få den inn på verksted å fikse mikrofonen. Må være hardware siden det er samme feil på cyanogenmod, MSIU (eller hva den heter..) samt to - tre forskjellige HTC RUU rom. Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 12. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2011 Endelig s-on. Kjørte inn en RUU (RUU_Vivo_Gingerbread_S_HTC_WWE_2.12.405.7_Radio_20.2804.30.085AU_3805.04.03.22_M_release_187295_signed). Den begynte installasjonen, men stoppet etter en stund og jeg fikk feilmelding. Når jeg da startet opp igjen var tlf i s-on, og med riktig h-boot versjon. Avslutter denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå