Gå til innhold

[HTC Legend] Hvordan låse opp telefonen etter for mange feil mønsterkoder?

derp

Anbefalte innlegg

Hallo.

En tulling av en venn av meg tok telefonen min, han prøvde mønsterkoden for mange ganger og til slutt fikk telefonen nok. Nå må jeg logge meg på gmail accounten min for å kunne åpne telefonen min.

Jeg får ikke til dette. Har prøvd i ca 3timer nå, (for en bra måte å bruke lørdagen sin på.......). Har glemt passordet mitt, men tilbakestilte det, men fortsatt fungerer det ikke. Vet ikke om det er mailen eller passordet som er feil, har prøvd alt føler jeg.

Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? Begynner å bli litt frustrert nå, men takk for alle svar.

Edit. Har en HTC Legend og Telenor, hvis det har noe å si.

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan kjøre en reset av telefonen, og som regel på HTC-mobilene er det to måter! Den ene er å gå via instillingene på telefonen, men siden du ikke har tilgang til dette, "anbefaler" jeg måte to :p

Du må holde inne en eller flere knapper samtidig, uten at jeg vet hvilke som gjelder for din modell, og deretter trykke på power knappen! PS: mobilen må være av! da kommer du inn i en meny som lar deg stille tilbake mobilen til den tilstanden den var fra fabrikken. Jeg regener med at dette ligger i det jeg har sagt, men du må være bevisst på at du mister alt du har på mobilen!

Personlig, ville jeg bare brukt dette som absolutt siste utvei! Kan desverre ikke hjelpe deg med emailen din, ettersom jeg ikke vet hvordan :p

lykke til! :)

Endret av leorat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...