Faller Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Heisann. Jeg har funnet ut at jeg må begynne å trene igjen. Jeg trente ca. 6-7 mnd på treningsstudio men det var ikke greia for meg. Har derfor tenkt litt på kampsport/selvforsvar. Jeg har trent Capoeira i 1 år, men følte at det ble litt for fysisk krevende i den grad at man burde være ganske godt trent, noe jeg ikke er lenger. Nå om dagen ligger jeg på ca. 125 kg (høyde 190 cm og krafig beinbygning som drar opp vekten), men med trening havner jeg nok fort ned mot 105-110. Jeg er 22 år, bor i Oslo og har trent mye ballsport når jeg var yngre, men ønsker å gjøre noe annet. Jeg ser for meg å trene med noe som er sosialt og gøy hvor jeg gode muligheter for å avansere men det er også viktig at det er god trening. Jeg har to venner som trener BJJ, men litt usikker på om det er det jeg vil drive med. Jeg har tenkt på Krav Maga, kick-/thai-boxing, MMA. Generelt noe som gjør at hele kroppen er med i sving Mvh Faller Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Alle stilarter vil gjøre deg i bedre form. Det er en utbredt myte at man må være i form for å begynne å trene. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1395919&view=findpost&p=18625044 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Hehe, vet at jeg ikke trenger å være i god form for å begynne med trening. Men da får jeg undersøke litt på nyåret Takk for svar Mvh Faller Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Ta turen hit. Som du ser på førstesiden kan de skilte med flere gode, rangerte fightere. Her kan du trene BJJ/SW, MMA og thaiboxing. Endret 4. desember 2011 av thrice Lenke til kommentar
Faller Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Da skal jeg se om jeg kan bli med noen kompiser av meg på trening der før jul for å få et inntrykk av frontline. Men jeg lurer mye på Krav maga også. Noen som har erfaring med det som treningsform? Mvh Faller Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Nå har jeg bare sett på, men det er ikke det jeg ville startet på for å komme i form. Det er i bunn og grunn bare et selvforsvarsystem, og har fint lite med sport å gjøre. Vi kalte det gubbe-trimmen. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Haha, var det jeg kunne tenke meg. At det var mer knyttet til selv selvforsvar og ikke la til grunn så mye fysisk trening. Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå