TST Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Dette har vi skrevet om her: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=1373 Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Beklager. Jeg bladde faktisk gjennom gamer.no nyhetene bare minuter før jeg postet, men så alikevel ikke artikelen. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg håper virkelig at det TST lover her angående linking fra Gamer.no til forumet går gjennom. For det er ikke alle som sjekker Gamer.no først før de poster nyhetsnotiser angående spill. Jeg har selv gjort det, og fått en "pekefinger" fra TST etterpå... Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg håper virkelig at det TST lover her angående linking fra Gamer.no til forumet går gjennom. For det er ikke alle som sjekker Gamer.no først før de poster nyhetsnotiser angående spill. Jeg har selv gjort det, og fått en "pekefinger" fra TST etterpå... Det er rett rundt hjørnet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå