utlandet Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hei, prøvde å søke litt rundt etter tråder om Singapore men fant ingen, derfor prøver jeg å starte en ny Noen som har noen erfaringer om utdanning i Singapore? Tenkte business school. Holder på med 1. året på BI nå, men har funnet ut at jeg har lyst å ta en hel bachelor+master/MBA i utlandet. Har sett litt på Nanyang Technological University, noe som er kjent med denne? Vet bl.a BI har utveksling hit, men jeg ønsker å evnt. ta hele graden her. Håper i komme i kontakt med noen som har informasjon. Alternativt ønsker jeg å ta utdanningen i USA, noen som har noen spesielle business skoler de kan anbefale her? Tenker først og fremst på skoler jeg kan transfere til, ettersom de fleste frister er ute nå (Med tanke på å ta SAT osv). Har sett litt på California Polytechnic University bl.a Lenke til kommentar
Payung Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Du kan starte med å lese denne studentrapporten fra to studenter fra NHH som var der. Personlig vil jeg anbefale Singapore på det sterkeste. Flott by, veldig god mat, pene jenter, varmt og godt (ps! høy luftfuktighet så regn med å svette en god del i starten), ulike kulturer, shopping, og det er veldig enkelt å reise til andre land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå