hen-enge Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei igjen... (blir mange innlegg på meg for tiden - håper det går bra) Har et spørsmål angående batteriet nå. Har brukt pcen mye i det siste og alltid hatt strømadapteret i. Når jeg så kobler ut strømkontakten får jeg kun at 99% gjenstår av batteriet. Hva skyldes dette? En feil i batteri eller software? Tastaturet fungerer utmerket så og si, men har litt problemer med "Home" knappen. Den lager en litt fryktelig ekkel knitre lyd når jeg trykker den ned. Dårlig arbeid av Dell eller? Er også litt vond å trykke ned, ikke som de andre tastene. Andre som har opplevd dette? Bør jeg eventuelt klage? Takk igjen for alle tilbakemeldinger...! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 upassende spørsmål, hva bruker man home-knappen til? hos meg står det idle når den er koblet til strømnettet og 100% i det jeg fjerner kabelen. mulig at knappen ikke sitter ordentlig på, har du prøvd å trykke vilt på den i 30 sec? Lenke til kommentar
skamor Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 upassende spørsmål, hva bruker man home-knappen til? Hva mener du med "upassende spørsmål"? "Home"- og "End"-knappene er VELDIG nyttige for oss som bruker f.eks. tekstbehandling/-editorer etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå