klovn7 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Vil Wine klare å spleise disse? Jeg skal nå gå over til RedHat men det er veldig viktig for meg å vite om msn funker med det. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 vet ikke om msn funker igjennom wine, men det finnes utrolig mange andre msn lignende programmer til linux, som f.eks Gaim, kopete osv Lenke til kommentar
smetho Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Finnes jo egne MSN-klienter i Linux, f.eks Gaim og amsn, sistnevnte som også ligner på "vanlig" MSN. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 http://kmess.sourceforge.net/ er den jeg bruker Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Bruker også KMess og er fornøyd med den. Nei, du kan kjøre mye gjennom WINE, blant annet Internet Explorer 5.5 og 6.0 - og Office 2000, men MSN Messenger er en heller vrien affære. Har ikke hørt om vellykkede forsøk, enda. Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 har brukt AMSN i Linux jeg, det er kjempe bra. ligner veldig på msn messenger. Lenke til kommentar
sim Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 har brukt AMSN i Linux jeg, det er kjempe bra. ligner veldig på msn messenger. Så kjempebra vil jeg ikke si at det var. Men en grei klient var det. Iallefall bedre enn Kopete. Kopete er æsj. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Kopete bruker jeg... Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 nå sitter jeg her med RedHat 9. Kan 1 kommando, men prøver å lære flere! Men jeg kjører jo Grafisk så det funker bra tilnå! Bruker Instant Messenger, og det ser ut til at det virker bra! Men hvordan får jeg tak i Wine. Må jeg betale for det? Eller er det free? Hadde vært fint å kunne spille cs og WC3, og eventuellt kjøre Allseeingeye fra Redhat! er det mulig? Dessuten er Skriften på skjermen en smule liten, men ikoenene på skrive bordet er bra! Noen Tips? Og når det gjelder officepack! I tekstbehandleren, etter jeg har skrevet et dokument, kan det åpnes i word??? Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Word er vel gankske "enartet" men kan du ikke velge å lagre det som *.doc? CS går hvertfall å kjøre i wine.. wine finner du vel på www.winhq.com og er gratis i motsetning til winex som er er bedre på spill (er alt annet en noe i nærheten av sikker der) Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 nå sitter jeg her med RedHat 9. Kan 1 kommando, men prøver å lære flere! Men jeg kjører jo Grafisk så det funker bra tilnå! Bruker Instant Messenger, og det ser ut til at det virker bra! Men hvordan får jeg tak i Wine. Må jeg betale for det? Eller er det free? Hadde vært fint å kunne spille cs og WC3, og eventuellt kjøre Allseeingeye fra Redhat! er det mulig? Dessuten er Skriften på skjermen en smule liten, men ikoenene på skrive bordet er bra! Noen Tips? Og når det gjelder officepack! I tekstbehandleren, etter jeg har skrevet et dokument, kan det åpnes i word??? Wine: winehq.com - gratis. ang. word, så kommer det ann på hvilket format du lagrer dokumentet i. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 http://kmess.sourceforge.net/ er den jeg bruker Såg jo skikkelig digg ut den! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 KMess så jeg på for litt siden, men da den ikke ville kompilere gadd jeg ikke stresse mere. (fant den heller ikke med apt) Derfor bruker jeg GAIM nå. Er veeldig fornøyd, så tror ikke jeg gidder å teste KMess da jeg drar til England nå og får ikke brukt det uansett. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Wine: winehq.com - gratis. Greiere å bare legge inn apt fra http://apt.freshrpms.net, og så kjøre 'apt-get update' og 'apt-get install wine'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå