Kvikksølv Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Er det slik av man får oftere forkjølelse/vondt i halsen hvis man har generelt store mandler? Har hatt vondt i halsen mellom 4 og 6 (typisk en uke +- av gangen) ganger i år, og syns selv det er ganske mye. Var hos legen i forbindelse med en mulig blindtarmbetennelse for et drøyt år siden, og han spurte om jeg noen gang har vurdert å fjerne mandlene, noe jeg aldri har tenkt over. Endret 3. desember 2011 av Kvikksølv Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Mandelbetennelse er ofte relatert til ungdomsåra og tidlig voksen alder. Jeg hadde samme problem som deg og ble sendt til en øre, nese, hals spesialist med tanke på operarasjon rundt 23års alder. Jeg ville ta betenkningstid og har fakta kun hatt mandelbetennelse 1 gang siden. Er idag 43 så det er noen år siden. Hvis det er veldig plagsomt og går ut over skole og jobb så er det vel strengt tatt bare og ta de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå