MonkeyMadness Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Etter jul tenkte jeg å komme i gang med deffing. Trener styrke 3 ganger i uka, og null kondisjonstrening. Hvis jeg legger inn to dager med kondisjonstrening i uka, i tillegg til styrketreninga, hvilke negative effekter vil dette ha? Vil et kaloriunderskudd i tillegg til dette ha en negativ effekt på styrkebiten? Kan forøvring nevne at det er fullkroppsprogram det er snakk om. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Varrier kostholdet, så går det heilt fint. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Om du trener styrke og kondisjon på forskjellige dager vil disse ikke ha innvirkning på hverandre. Det som gir krøll er om du eksempelvis trener kondisjon rett før eller rett etter styrke. 1 Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Takk for svar! Da blir det hardkjør etter jul da! Lenke til kommentar
HaLV Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Skal nok gå bra det, er ingenting i veien for at man skal kunne bygge muskler og brenne fett samtidig med riktig kosthold og trening. Det du må passe på er eventuelt å spise nok kalorier, (proteiner og selvfølgelig). Men for lite kalorier kan føre til at du blir veldig utbrent samt det at du ikke bygger muskler på kaloriunderskudd, du kan også risikere tap av muskelmasse med for lite kalorier. For mye derimot fører jo til at du ikke brenner fett, men da skal du spise ekstremt mye fordi du kommer til å trenge ganske mye energi for å trene 5 dager i uka. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Få i deg nok proteiner og tren de på forskjellige dager, som de andre har nevnt. Du kan kanskje merke at du går noe ned på styrken når du spiser mindre. Noen går ned, andre merker mindre til det. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Få i deg nok næring, så ska ldet meste gå bra. For min del så ødelegger jeg styrketreningen hvis jeg kjører en hard kondisøkt rett før styrkeøkt, da det tar mye energi fra kroppen din. Mens en rolig joggetur etter styrketrening beroliger kroppen min. Bare husk at det kreves en god balanse mellom kost og trening, du vil nok selv merke hva kroppen din har best av Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hva vil du? Bli sterkere, tynnere og mer utholden på en gang? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Kardio samme dag som beinøkter påvirker størelsen. Low-mid intensitetskardio bryter ned mer muskler enn høyintensitets. Anbefaler å kjøre 4x4 eller sprint kardio på dager du ikke trener bein. Pic related: Venstre maraton, høyre sprinter Endret 9. desember 2011 av LNF Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hugs at kondisjonstrening kostar energi. Styrketrening med for lite energi går ikkje på fram. Med andre ord: et nok. 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Nå er det vel forskjell på å jogge 3km og 30km også da. Sprint er også veldig eksplosivt, og mange av dem trener styrke ved siden av. De bryr seg mindre om vekta, fordi man slipper å drasse på en 100kg tung kropp gjennom et maraton. Endret 9. desember 2011 av baBuShKa Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) - Endret 26. mai 2015 av Double0Steven Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Takk for mange gode svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå