iver89 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Skal snart flytte inn på søsteren min sitt rom, fordi hun flytter ut, og tenkte meg da at jeg skulle skaffe meg et lite kjøleskap, en sofa og en større TV enn det jeg har nå. Er det noen som har noen forslag til kjøleskap jeg kan kjøpe? Dette skal jo stå på rommet mitt hvor jeg sover, så det burde være stillegående, om jeg ikke muligens kan fikse dette selv da. Så et peltierkjølt et på Biltema til 500 spenn, noen som har noen erfaringer med det? Eventuelt andre steder eg kan skaffe noe sånt? Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 så et kjøleskap på europris for noen dager siden 500 kr. Kvaliteten vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Glimrende kjøleskap nr. 1: Link Glimrende kjøleskap nr. 2: Link Glimrende, integrert kjøleløsning: Link Litt dyrt, greit nok, men skal du være kul så nytter det ikke med noe jallagreier.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå