Gå til innhold

Santa's Secret Helper

Anbefalte innlegg

Heeey...

Da er jeg ferdig med mitt spillbidrag for newgrounds konkurransen 2011...

Det er fortsatt noen bugs i spillet, helt sikkert hehe, for jeg har laget alt selv og det blir slitsomt å følge med når det er over 20 levels...

Santas secret helper

Håper noen gidder å gi meg tilbakemeldinger på bugs og lignende, selvom det nesten ikke er noen folk som skriver her inne...

Tanketrekker..

Endret av Tanketrekker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, for det første, jeg ble litt hekta på del to der det ligner et av de gamle Mario spillene :)

Men når man dør i den banen så må man gjennom flygingen pånytt, og gjennom den svarte skjermen som tar evigheter å se igjennom. Her burde du lage en skip knapp. Og når man har skrevet seg inn på highscoretavla er det ingen knapp for start nytt spill, den tar lang tid før den kommer. Generelt er slike ventetider en plage, så kort ned på disse:)

Virker som jeg har uendelig liv på bane 4 også, prøver å dø men går ikke.(teller med flygingen)

Burde være en meny knapp, og det burde stå hvilket level jeg er på.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Takk for kommentaren morgan :)

Ja del to er vel egentlig spillet i seg selv med mange levels.. Den første delen med flyet kan man ikke dø, det er bare en intro for selve plattform delen..

Jeg er helt enig med en slik restart knapp, jeg har prøvd å få det til i TGF2, programmet jeg bruker, men jeg fikk det ikke til på en ordentlig måte uten å lagge og fu&%¤e med score og liv..

Jeg bruker gratis programmet bare med mye mindre funksjoner og plugins, hele konkurransen er med dette programmet...

High score framen er satt til å restarte spillet etter 15 sekunder, noen skriver navnet sitt tregt, noen skriver fort.. 15 sek syntes jeg var nok, men vi får se hva andre nevner om det..

Jeg skal fortsette med spillet i mmf2 programmet med mye mer funskjoner og plugins, slik som stigerer,lianer, nr på level etc.. Men dette blir da ikke flash, men .exe fil, slik som gamemaker filer... Som sagt så bruker jeg gratisprogrammet i denne konkurransen og det blir litt vanskeligere synes jeg, men måtte jo selvfølgelig sende inn et hvor jeg har sjanse til å vinne original programmet ;)

Takk for at du tok deg tid til å spille igjennom og finne feil for meg :)

Tanketrekker

Endret av Tanketrekker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...