brusher11 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Jeg er skikkelig i beit for hva jeg skal gi kona i julegave i år. Derfor tenkte jeg at hvis andre kunne skrive hva de gir sin kjære kone/mann, så ville kanskje jeg og andre i samme uheldige situasjon få noen tips Endret 3. desember 2011 av brusher11 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg er skikkelig i beit for hva jeg skal gi kona i julegave i år. Derfor tenkte jeg at hvis andre kunne skrive hva de gir sin kjære kone/mann, så ville kanskje jeg og andre i samme uheldige situasjon få noen tips Gull og Diamanter slår aldri feil,men nå har jeg ei som er hekta på slikt...så slipper å grubble over hva jeg har kjøpt;) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Han får kanskje et griseøre eller en ny leke Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Tenkte på en Samsung Galaxy S2. Nå har hun en superbillig Nokia kontantsjiit. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Marsvin Bruke 200 kr på din bedre halvdel. Da kan du heller lage ett fint kort. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 (endret) Må faktisk ut med 600 kr da det er to stykker. Det er faktisk det eneste hun ønsker seg og mtp at vi akkurat har flyttet sammen og brukt x antall tusen på nye møbler og hvitevarer så er det greit. Blir vell til at jeg kjøper ett halskjede eller noe annet enkelt ved siden av Endret 19. desember 2011 av ZoDz Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Han fikk det han ønsket seg, nemlig Filmavisen-boksett (dvd) og sesong 3 og 4 av Seinfeld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå