Lars Mathisen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Skifer Bildet er fjernet. Beskrivelse: Skifer skreddersydd av naturen. Takk for kommentarene på mitt forrige bilde Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Her er det ikke så veldig mye annet å si, enn at jeg tror dette også ville blitt veldig bra i S/H Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Utrolig godt fanget dette. her fungerer det meste. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 her var det veldig mye flotte linjer som leder blikket innover i bildet. et fantastisk sted å ta bilder.. dette har du formidlet godt! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Fin sløring av tåke/vann, dette tilfører mye i bildet. Severdt bilde Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Perfekt ! Knallfin eksponering og motiv! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Glimrende komposisjon som vanlig. Perfekt sløring som bryter opp de harde elementene på en fi-fin måte. Knallbra nok en gang Lars. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Fint dette. Liker utsnittet. Mulig bedre i s/h....! 4'er! Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Tusen takk for alle de hyggelige og konstruktive tilbakemeldingene Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Fint billede, flot motiv, god teknik - kompositionen lidt midtstilt, højretung og ubalanceret i mine øjne. Lenke til kommentar
babbustaman Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nydelig bilde dette. Er vel i grunnen litt over mitt nivå til å kommentere, men er vel litt usikker på fjellet i bakgrunnen. Smak og behag tenker jeg. Thums up! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg