Ligaya Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 En kamerat av meg har en Dell Studio 155. Laptopen er kjøpt i 2009 så vil anta at garanti er utløpt. Problemet er: Etter litt hard medfart har deler av deksel på høyre side av maskinen blitt ødelagt. Resultatet er at maskinen ikke lenger lar seg skru på. Såvidt jeg kan se er grunnen at ledning som går fra power knapp og inn i selve maskinen ved skjermen er røket. Er dette mulig å reparere, eller må min kamerat anse denne maskina som tapt? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Får du av knappen a? Er det kun 2 ledninger i kabelen prøv å sett en binders på begge så de kortsluttes og se om den starter da. Man må da ta vekk bindersen igjen, for å hode ledningene sammen vil da slå av igjen. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hej, jag heter Emma och arbetar på Dell. Jag beklagar att din kamrat har problem med sin dator. På bilderna ser det ut som att denna skadan är självförvållad och täcks därför inte av vår garanti. Du kan dock kontakta vår support och sända dem bilderna så att de dubbelkollar det, och är skadan utanför garanti kan de sända dig ett kostnadsförslag. Du når supporten på telefon: 67 11 68 82. Med vänliga hälsningar, Emma Croona Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå