Gå til innhold

CSS Lagg, Uforståelig

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt CSS i mange, mange år, og har hatt denne stasjonere PC'en i mange, mange år. Den har aldri hatt problemer med CSS, før for ca. noen måneder siden.

Jeg hadde ikke spilt CSS på ihvertfall et par måneder. Jeg startet opp spillet og det lagget noe helt forferdelig. Umulig å spille CSS, men det gikk helt fint med spill som APB, Aion og vel, alle andre spill jeg hadde. For noen dager siden fikk jeg lyst å spille css, og alt gikk faktisk helt fint. Ikke noe som helst lagg. Men etter at jeg hadde spilt i kanskje, tja, 20 minutter, så begynte det sakte men sikkert å lagge. Det begynner med å lagge i spesielle områder på mapet. F.eks. på Office så begynner det i storage room, og deretter begynner det enda et sted, osv. Til slutt blir det så ekstremt at det ikke er mulig å spille. Pingen min er helt fin, så det er ikke nettverksproblem.

Det er ingen andre programmer som kjører, og det eneste som bruker noe spesielt av CPU'en er CSS, og jeg har masse ledig minne.

Jeg er ikke noe spesielt PC smart, men håper det er noen der som kanskje vet hva i h*lvete som feiler datamaskinen min. Hvorfor skal den begynne å fucke nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...