trondwestby Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Blåmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Teknisk flott bilde, men kan virke litt topptungt, kanskje på grunn av den lyse flekken. Ble faktiskt bedre med lys bakgrunn synes jeg. Har du brukt en ekstern lyskilde her? Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 virkelig flott lys her, men det ser ikke ut som blits lys... ? ivertfall skarp og fin fuggel. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Fint bilde av blåmeisen i noe utfordrende lys. Bra Trond. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Greit av meisen, men vet ikke helt om jeg likte den lyssettingen da...! God 3'er! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Du gir en altfor grei vurdering smort og jeg mener bestemt at du her tar fullstendig feil.. Bildet er mot perfekt..noe av det beste jeg har giddet å kommentere.. EN KLAR SEKSER fra meg . Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Fin blåmejse - lidt hårdt lys og mørk baggrund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg