Nilsen Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Årets tredje kalenderluke er åpen, du kan du vinne noe som gjør seg godt på skrivebordet. Konkurranse: Julekalender 2011 –luke 3 Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Har et av spørsmålene ingen rette svar? 3 Lenke til kommentar
sosser Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 XPS tenker jeg vi sier Jørgen Svarte bare XPR, ettersom det er det som er nærmest sannheten 1 Lenke til kommentar
azzi777 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Tror det er en skrivefeil der, ja.. Lenke til kommentar
gaasart Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Nå tror jeg dere må lese over alternativene på nytt, for riktig svar er representert. Edit: Eventuelt lese spørsmålet ordentlig Endret 2. desember 2011 av gaasart 1 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Da venter jeg med å svare. Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Nå tror jeg dere må lese over alternativene på nytt, for riktig svar er representert. Jepp, du har helt rett Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hmm, ja, glem det. Svar er sendt. Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) de som samarbeider og trenger hint bør dele på 1 lodd i lotteriet imho! dette er ingen lek for oss fattige studenter Endret 2. desember 2011 av Fanboi 1 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jørgen skulle hatt XPS som ett svar alternativ, hadde økt vinner sjangsen til de som "leser spørsmålet ordentlig" 3 Lenke til kommentar
Exsoldier Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Too... early... for... quiz...writtings...write... right. Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Haha folk burde lese siste spørrsmål veldig grundig før de svarer i det heletatt. For et er riktig.... Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hadde det de trur det er vært der hadde jo de som svarte rett hatt bedre sjanser. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Nå tror jeg dere må lese over alternativene på nytt, for riktig svar er representert. Edit: Eventuelt lese spørsmålet ordentlig Må ikke skrive slikt, du ruinerer jo vinnersjansene mine Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg satt lenge å tygde på den oppgaven Lenke til kommentar
Qweel Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 jeg tror vis det hadde stått xps som et svar alternativ så hadde hardware mottatt ca. 20 ish riktige svar 2 Lenke til kommentar
trolomlllool Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Les spørsmålene nøye, for det er riktige alternativer til hvert vil bare si at de som tror det er skriveleif svarer nok feil Lenke til kommentar
deleted Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Var egentlig på en måte to trolle-spørsmål dersom man leser fort igjennom. Blir ikke så mye tenking når man setter av en time for å svare på alle kalanderlukene:P Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Hei, Det er nok dessverre ingenting galt med ett av spørsmålene, men takk for at dere sier i fra. Vi gjør tross alt feil en skjelden gang, og da vil vi i så tilfelle stryke spørsmålet før vi trekker en vinner. Det er hverken et lurespørsmål eller noe annet denne gangen, oppgaven er godt forklart og alternativene er konsekvent lagt opp. 79 % har rett på alle tre så langt, så for de fleste går nok dette greit :-) Lykke til videre! - Jørgen Endret 3. desember 2011 av Nilsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå