Spillredaksjonen Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Sjekk hva du kan vinne i dag. Les hele saken Lenke til kommentar
ZeNinjaHawk Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg har -ingenting- imot å vinne det der Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ahh herregud jeg har lyst aa vinne denne Lenke til kommentar
Seal Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Greit lysten på den her da!! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Da har det endelig kommet en premie jeg faktisk har bruk for, og da velger jeg også å delta for første gang, så får vi håpe at karma-gudene har ekspertisen som skal til. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Fin premie! Har allt jeg trenger av tastatur/mus/matte så står over denne. Lykke til! Lenke til kommentar
Razahk Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Skulle gjerne ha vunnet dette Lett spørsmål forresten Lenke til kommentar
Tshakko Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Sjansen for å vinne på disse er gitt ved "f(x)=(1/x)" der x = antall påmeldte som klarte spørsmålene så det er vel ikke stor hjelp å be til disse karmagudene. : P 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Dette hadde vært den perfekte julegave til lillebror! Lenke til kommentar
FrankTheTank Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 oh drit kul premie!! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Har en Kone mus og Roccat Taito musematte, og det tastaturet der frister noe innmari! Lenke til kommentar
Tort1llaboy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Skal vere litt erlig her... Skulle egentlig had dette her jeg Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Endelig noe jeg trenger skikkelig! sitter å krysser fingrene nå Lenke til kommentar
Epp Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Er det andre som får beskjed om at det er for mange svar fra din IP adresse? Jeg får ikke svart på dagens konkurranse av en eller annen merkelig grunn. Kan man ikke svare på alle julekalenderene ? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Er det andre som får beskjed om at det er for mange svar fra din IP adresse? Jeg får ikke svart på dagens konkurranse av en eller annen merkelig grunn. Kan man ikke svare på alle julekalenderene ? Jeg sleit ikke med det idag men igår så måtte jeg svare hos en kompis Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Må man ha en bruker på gamer.no for at du skal være med i trekningen? Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Å herregud jeg har lyst på denne! Lenke til kommentar
ZeNinjaHawk Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Er det andre som får beskjed om at det er for mange svar fra din IP adresse? Jeg får ikke svart på dagens konkurranse av en eller annen merkelig grunn. Kan man ikke svare på alle julekalenderene ? Jeg sleit med det på et offentlig nettverk en gang, har ikke skjedd et annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå