JayMK93 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hei! Sist gang jeg reformaterte dataen min lastet jeg ned diverse program paa nytt igjen, kan ikke huske alle akkurat naa. Men i lage 1 av dem kom en torrent nedlaster som heter mediaget ilage, og jeg vil naa ha den bort, har aldri brukt den selv, visste ikke om den en gang foer jeg saa at den alltid startet opp naar jeg skrudde paa pc'n. Naar jeg skal prove aa finne mediaget for aa avinstallere det, finner jeg det ikke! Jeg soker overalt paa pc'n men det er ikke noe mapper eller program som har noe med mediaget aa gjore, saa jeg har en mistanke om at det kan vere et virus som laster ned uten at jeg merker det? Har ikke merket noe rart med dataen da, men noen ganger har nettet vert litt treg. Jeg har provd aa google om hvordan jeg kan avinstallere det, men det virker ikke. Leste at man maa avslutte prossessen til mediaget, saa kjore en scan med et antivirus program(AVG i mitt tilfelle), men den finner ikke noe virus, og mediaget starter alltid opp naar dataen starter som vanlig... Noen ganger naar jeg prover aa avslutte mediaget prosessen, faar jeg "Access denied" som paa bildet jeg blir aa legge til. Noen som vet hvordan man faar avinstallert mediaget? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er du administrator på maskina? Prøv å scan med https://malwarebytes.org/ Fant guide: mediaget.exe remove instruction 1. Temporarily Disable System Restore, Reboot computer in SafeMode [Click to know How to Disable System Restore]; 2. Locate mediaget.exe virus files and uninstall mediaget.exe files program. Follow the screen step-by-step screen instructions to complete uninstallation of mediaget.exe. 3. Reboot computer in SafeMode. [Click to know How to Start Computer in Safe Mode],Clean/delete all mediaget.exeinfected file(s):mediaget.exe and related,or rename mediaget.exe virus files,if the file refused to be deleted,use the tool [Click to find Strong Remove Tool]; 4. Delete/Modify any values added to the registry related with mediaget.exe,Exit registry editor and restart the computer [Click to find How to Edit Windows Registry ]; 5.Please delete all your IE temp files with mediaget.exe manually,run a whole scan with antivirus program ; Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Kan du gi meg linken til siden? Vet ikke hvordan man disabler system restore Edit: Fannt det selv Skal prove ^^ Takker Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Ok er på laptoppen min nå og har slått av system restore og er i safe mode. 2. Locate mediaget.exe virus files and uninstall mediaget.exe files program. Follow the screen step-by-step screen instructions to complete uninstallation of mediaget.exe. Som sagt finner jeg ingen filer eller noe som helst som heter mediaget. Er det meningen at jeg skal scanne her? Scanenr akkurat nå med malwarebytes. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Uff, mens jeg scannet med malvarebytes gikk skjermen svart... måtte tvangsreboote... Og jeg finner ingen filer som heter mediaget i safemode... Er egentlig mediaget et virus? har sett noen sider sier ja og noen nei, så vet ikke hva jeg skal tro... Det er flere måneder siden jeg reinstallerte hele pc'n og fikk mediaget og har ikke hatt noe problemer... Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Ingen flere metoder? Paa step 2 finner jeg ingen filer som heter mediaget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå