Benbjo Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Wigan presser på. Ligger en utligning i lufta. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 GERVINHO DONT LIKEEEEEM Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Endelig for Gervinho! Flott av van Persie! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 0-3! Gervinho scorer på åpent mål etter at ElHabsi må gi retur fra RvP Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Herlig! Se hvor mye det betyr for Gervinho! Konge at han kysser Arsenal emblemet foran fansen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Dette er ikke Van persie din dag Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Van Persie har ikke helt dagen foran mål nei. Der funket ikke sjokoladebeinet hans helt Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Sjokoladebein? Det han kaller høyrebeinet sitt. "Chocolate-leg" Skulle gjerne sett Chamberlain komme inn sammen med Coquelin snart. Hadde vært artig om Walcott fikk prøvd seg litt på topp kampen ut. Endret 3. desember 2011 av Stefan_B Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Sjokoladebein? Det han kaller høyrebeinet sitt. "Chocolate-leg" Hah, det har jeg ikke fått med meg. Synes Wenger skal bytte snart. Ut med RvP, Ramsey og Walcott. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Sjokoladebein? Det han kaller høyrebeinet sitt. "Chocolate-leg" Hah, det har jeg ikke fått med meg. Synes Wenger skal bytte snart. Ut med RvP, Ramsey og Walcott. Det syntes tydeligvis ikke Wenger. Skjønner meg absolutt ikke på den mannen.. her har han en meget god mulighet til å hvile viktige spillere og la unge spillere få kjær spilletid, men det virker han ikke å være interessert i. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Wenger, Y U NO BYTTE? La nå van Persie bytte, så vi slipper unødvendige skader. Ta ut våre viktigste. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Seriøst Wenger. BYTT! Meget pent av Walcott. Nå kan han ta av van Persie og sette Walcott på topp mens Chamberlain spiller på høyre. Coquelin inn for Song. Endret 3. desember 2011 av Stefan_B Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Og der får jo RvP målet sitt! VG oppererer med 1-3 med det er 0-4! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Benayoun inn? Hvorfor får ikke ungguttene sjansen fremfor en loanee? Hah. Ikke stol på VG nei. Endret 3. desember 2011 av Stefan_B Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Der kommer byttene! Alle 3 på en gang. Sjeldent syn. Gervinho, Song, Walcott ut. Coq, Arshavin, Jøden inn. Er det bare meg eller ligner Coq på AoC? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Benayoun inn? Hvorfor får ikke ungguttene sjansen fremfor en loanee? Hah. Ikke stol på VG nei. Jeg synes vi skal holde han fit siden han er vår eneste godkjente backup på midten nå som Wilshere og Rosicky er ute. Benayoun er den som kan komme inn og levere varene en hel kamp, bare Wenger lar han få litt spilletid. Litt som Rosicky. Endret 3. desember 2011 av -Lasse Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Benayoun inn? Hvorfor får ikke ungguttene sjansen fremfor en loanee? Hah. Ikke stol på VG nei. Jeg synes vi skal holde han fit siden han er vår eneste godkjente backup på midten nå som Wilshere og Rosicky er ute. Benayoun er den som kan komme inn og levere varene en hel kamp, bare Wenger lar han få litt spilletid. Litt som Rosicky. Syntes man heller burde prioritere Arshavin i midten da i så fall, men skjønner tankegangen. Syntes bare det er kjedelig at vi ikke får se Chamberlain Huff Benayoun. Der må du gjøre det litt bedre! Endret 3. desember 2011 av Stefan_B Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hah. Ikke stol på VG nei. Ifølge vg.live så nettet RVP for Wigan. 3-1! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå