Maprixx Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hallo Tror jeg kanskje vet hva som er problemet, nemlig skjermkortet. Men kan dere bekrefte at det er ødelagt, eller om det er noen andre komponenter? Evt ossen jeg fikser dette før jeg bestiller nye deler. Det starter med at jeg satt på youtube, plutselig fryste pc'en, så jeg restarta den. Når jeg starter pc'en så komme jeg forbi windows logoen, men så plutselig etter det får jeg bluescreen, og så re-starter den. Dette skjer hele tiden. Fikk lånt meg et amd kort fra en kompis for å prøve. Og pc'en startet smooth, men bare i lav grafikk (Sikkert pga driveren til dette kortet ikke var installert.) Så prøve jeg å sette 6970 kortet i en annen slot (16x), og da fungerte det. Men fikk bare lav grafikk igjen, 256bit eller hva det heter. Men er 6970 kortet ødelagt? Eller er det noen andre deler, pga jeg får bluescreen på den andre 16x porten? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kan jo være slot, men tror heller det da er driveren du hadde. (eller at kortet begynner å ta kvelden) Lenke til kommentar
kjellvr Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 kan være windows som skaper seg? ikkje ukjent fenomen. altså jeg har ikke noe til å støtte dette, men verdt ett forsøk å reformatere? men hør med der du kjøpte hovedkort/skjermkort og snakk med dem om garanti/reklamasjon. kan være de fikser det for deg gratis med mindre du har overklokket Lenke til kommentar
Maprixx Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Kan jo være slot, men tror heller det da er driveren du hadde. (eller at kortet begynner å ta kvelden) Kortet er jo bare 3 måneder gammelt -.-" Er det evt mulig å ringe komplett å få sendt det inn? Er det ikke noe standard garanti på det? Evt at jeg får et nytt av dem Lenke til kommentar
kjellvr Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kan jo være slot, men tror heller det da er driveren du hadde. (eller at kortet begynner å ta kvelden) Kortet er jo bare 3 måneder gammelt -.-" Er det evt mulig å ringe komplett å få sendt det inn? Er det ikke noe standard garanti på det? Evt at jeg får et nytt av dem du har ganske bra garanti fra komplett. bare å ta en telefon til dem på mandag, fortelle hva som har skjedd og sende/levere inn på pickup-point. du blir nok bedt om å sende inn hovedkort også hvis dette er kjøpt på komplett Lenke til kommentar
Maprixx Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Kan jo være slot, men tror heller det da er driveren du hadde. (eller at kortet begynner å ta kvelden) Kortet er jo bare 3 måneder gammelt -.-" Er det evt mulig å ringe komplett å få sendt det inn? Er det ikke noe standard garanti på det? Evt at jeg får et nytt av dem du har ganske bra garanti fra komplett. bare å ta en telefon til dem på mandag, fortelle hva som har skjedd og sende/levere inn på pickup-point. du blir nok bedt om å sende inn hovedkort også hvis dette er kjøpt på komplett Nei jeg har ikke overclocket, men kan det ha noe å si at jeg aktiverte performance mode, eller hva det heter, for å se gradene? Har ikke stilt på noe annent Lenke til kommentar
kjellvr Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Kan jo være slot, men tror heller det da er driveren du hadde. (eller at kortet begynner å ta kvelden) Kortet er jo bare 3 måneder gammelt -.-" Er det evt mulig å ringe komplett å få sendt det inn? Er det ikke noe standard garanti på det? Evt at jeg får et nytt av dem du har ganske bra garanti fra komplett. bare å ta en telefon til dem på mandag, fortelle hva som har skjedd og sende/levere inn på pickup-point. du blir nok bedt om å sende inn hovedkort også hvis dette er kjøpt på komplett Nei jeg har ikke overclocket, men kan det ha noe å si at jeg aktiverte performance mode, eller hva det heter, for å se gradene? Har ikke stilt på noe annent skal nok gå fint det. vet ikke om du bør resette CMOS før du sender inn pga det eller ei. du får se om noen andre her på forum svarer på det. men jeg vil ikke tro du trenger det. har hatt venner som har drept hovedkort ved bruk av auto overclock og alikevell fått igjen på reklamasjon. men ta en telefon til komplett på mandag, forklar din situasjon, hva som skjer etc etc og så forteller di hva du skal gjøre for å få nytt evnt. fikse det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå