Gå til innhold

Problemer med Street legal

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått Street legal 1, Kongespill! Men desverre ikke akkurat uten bugs. Jeg lastet ned patchene: 1.1 , 1.1-2.0 , 2.0-2.2 , 2.2-3.0

Men da begynte problemene. Jeg prøvde først med 1.1 patchen (logisk)

men da kom det opp en feilmelding som sa at jeg ikke kunne innstallere patchen på grunn av at jeg hadde feil versjon av filen 'spray.wav'.

Jeg tenkte at kansje den patchen allerede hadde blitt innstallert, så jeg prøvde med de tre neste patchene i rett rekkefølge, men med samme feilmelding. Da prøvde jeg å slette/flytte filen som det kom feilmelding på, men da kom bare feilmeldingen på neste fil i sounds mappa. Da prøvde jeg å flytte alle filene fra mappen til et annet sted. Da kom feilmedingen opp på 'activision.avi' og da jeg slettet den kom feilen på 'streetlegal.exe' (som jeg ikke slettet) Og jeg har prøvd å innstallere det 3-4 ganger + å prøve det på en annen maskin.

Det er så frustrerende at spillet crasher hele tida + pluss at det hakker selv om jeg har mer en god nok maskin til å kjøre det. Noen som kan hjelpe? :cry::cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går det ikke an å fikse opp i det? Skal bare spillet være bugga, stygt, hakkete og ustabilt uten at det går an å gjøre noe med det? Det hadde vært veldig synd...

Men det som kunne gått an var å bruke et progam som åpner patchen slik at du ser filene og kan pakke dem ut manuelt. Filene er jo 'self extracting archives' Noen som vet om et sånt program?

Lenke til kommentar

Bumping er ikke tillatt, bare så du vet det til neste gang.

Jeg kan ikke svare verken for eller i mot spillet, men hvis du prøver å åpne filen via Winrar er det godt mulig du klarer å se filene. Vet ikke hvilket format den er pakket med, men det er verdt et forsøk i alle fall.

Lenke til kommentar
Bumping er ikke tillatt, bare så du vet det til neste gang.

Jeg kan ikke svare verken for eller i mot spillet, men hvis du prøver å åpne filen via Winrar er det godt mulig du klarer å se filene. Vet ikke hvilket format den er pakket med, men det er verdt et forsøk i alle fall.

Jeg har prøvd å åpne i winrar men det funka ikke. Det kom bare 'add to archive'

Og til ebso86: Hjelper det på stabiliteten å kjøre det i 98/Me modus? Og hvordan gjør man det? Og jeg har forresten ikke prøvd å cracke spillet på noen som helst måte.

Lenke til kommentar

Vel.... bruker du xp så høreklikker du på filen "streetlegal.exe" og velger taben "kompatabilitet" og merker av for win98/me.....

Det hjelper betraktelig....

en annen ting du burde gjøre er å få tak i street legal racing redline (altså 2èrn, det kom nettop ut)

Info om begge spill og downloads til begge finner du på http://www.street-legal.tk

Mvh.

Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...