V?rbris Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Spør ekspertene her, og de som har meninger om dette selv om de ikke er direkte eksperter. Maskinen er allerede kjøpt, og er denne: HP Pavilion g6-1120 15.6" HD LED RødRadeon HD6470, Phenom II P960, 4GB RAM, 750GB HDD, DVD±RW, kamera, W7H http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=638258 Siden jeg har fått vannskader i leiligheten grunnet stormflo måtte jeg evakuere leiligheten. Er derfor ett tidsspørsmål om hvor lenge jeg kan bruke den faste stasjonære PC. Har opplagt trådløs router også, som en niese bruker. Derfor vil jeg bruke dette trådløse system på denne bærbare, da det kun er i min leilighet modem er oppkoblet. Den bærbare vil bli brukt til lettere oppgaver, ikke spill osv. Muligens litt nedlasting / det å se filmer. Kjøpte hos MPX denne gang da det gikk så bort i gamperæva lang tid før jeg fikk min stasjonære PC fra Komplett.no Bestilte den stasjonære ca 14.12.2010 og håpte på at jeg skulle få den før jul. Men der var jeg for optimistisk, fikk den ikke før 14.01.2011 En måned etter bestilling. Derfor var Komplett.no utelukket nå grunnet usikre leveringstider. Derimot har MPX allerede sendt min bærbare bestilt i natt. Var allerede innlevert i Stokke, og det var rask ekspedisjon. Har vel pc,en rett over helga. Skal bruke den i første omgang til skaderapport for forsikringsselskapet. Kan derfor ikke vente uker og måneder før jeg får den. Endret 2. desember 2011 av Vårbris Lenke til kommentar
fenele Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ja ser grei ut den. Som beskrivelsen sier: "HP Pavilion g6 egner seg derfor godt til håndtere dine daglige oppgavene, lytte til musikk, se film og spille enkle spill – alt til en pris du har råd til." Det gjør den nok med specsa der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå