Gjest Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Vell... var forelska for første gang allerede i barnehagen, så 4-5år gammel. Viss det går an å være forelska i ei jente, for så å kunne bli homofil senere i livet, har jeg ingen svar på når jeg fant det ut. Men vil si det var når jeg var 4-5, tror jeg har vært konstant forelska i ei eller anna jente hele livet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det var sikkert i ~ 5. klasse eller noe, når jeg ble forelsket i en jente i klassen. Aldri hatt sånne følelser for samme kjønn. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Har enda ikke oppdaget det Second that! Det er jo ikke alle som vet at de er homofile før de blir mye eldre, og kanskje bare føler at noe ikke er helt riktig. Det går vel begge veier?! Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg tar alt jeg, alltid gjort det og ikke forhold med menn da, og heller ikke en passion kline runde hvis du forstår hva jeg mener Lenke til kommentar
katiemore Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tråden burde vel egentlig hett "Når ble dere sikre på deres egen seksualitet?" Eller er det mer "tricky" å svare på? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 jeg har alltid kun vært tiltrukket av jenter, så har igrunn aldri oppdaget det. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 16-17 år var jeg vel.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 I går var Kari og mannen på kino og så filmen om Nokas-ranet.Dette var en helaften med god mat og drikke i etterkant. I dag skal Svein og mannen hans gå på kino for å se Nokas, etter å ha blitt anbefalt denne filmen av Kari. -- Hvorfor er det slik at dere leste at Svein var homofil i siste setning, og at Kari var på kino? Jeg leste at Kari var på kino med mannen sin og neste dag var mannen utro med en annen mann... OnTopic har jeg vel mer eller mindre visst at jeg hadde heteroseksuelle preferanser siden jeg først fikk kysse en jente... Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har vel alltid vert det, siden jeg kyssa nabojenta i 4-5-6års alderen (var i allefall før vi hadde begynt på skolen. Kan vel ikke si at mange er særlig bevisste på sine valg før den tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg