Tor r Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 I alle retninger 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Liker dette langt bedre enn det første! Litt annen beskjæring med trangere utsnitt så kunne det blitt enda bedre...! 4'er! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Stilig med snøen/haglet i mellom mosen. Kreativ skråstilling gjør bildet mer interessant, synes jeg. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Veldig bra Tor. Du nærmer deg med stormskritt Liker godt det jeg ser her. Fint med snøen som krydrer helheten på en god måte. Bra!! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Liker dette langt bedre enn det første! Litt annen beskjæring med trangere utsnitt så kunne det blitt enda bedre...! 4'er! Takker ikke verst med en 4! Stilig med snøen/haglet i mellom mosen. Kreativ skråstilling gjør bildet mer interessant, synes jeg. Kjekt å høre!! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Veldig bra Tor. Du nærmer deg med stormskritt Liker godt det jeg ser her. Fint med snøen som krydrer helheten på en god måte. Bra!! Fin tilbakemelding,det ble mange bilder og vinkler før eg var så noenlunde fornøyd. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Fin blanding af sne, mos og gevækster - med lyset indover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg