Gå til innhold

Pc til gaming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Braa =) Alle sokklene og delene passer ?

!

jeg ville holdt meg unna green disker som OS disk, de skrur seg av når de ikke brukes osv osv...

green disker er rett og slett ikke ment for OS, men for eksempel ekstra lagring ved siden av en SSD

kan jo anbefale å gå for en god SSD og en passe stor HDD, og eventuelt kjøpe en større HDD om ca. 6 måneder (da Harddisk krisa forhåpentligvis er over)

det gjelder jo bare hvis budsjettet ditt holder da

noe annet å tenke seg er at det kommer ut nye grafikkort i starten av januar som vil "eie" alle grafikkort i ytelse pr. krone

Edit: har du OS?

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

Eg har sdd =)

Os er i boks, Men siden grafikkort kommer ut i januar burde eg kanskje vente.

Den krisa me harddiskene suger.... Ok tusen takk!

Men alle delene passte ? Første gang skjønner dere.

Egner pcen seg til gaming ?

ja alle delene passer sammen, men kunne vurdert er Z68 hovedkort. det har litt flere muligheter (som i funksjoner) som ikke P67 (som du har valgt) har

Z68 har for eksempel muligheten til å utnytte den innebygde grafikken i prosessoren.

en god ting å gjøre er å ihvertfall kjøpe strømforsyningen nå, den er jo tross alt på 50% rabatt, og den er jo god i tillegg (holder jo til SLI/CrossfireX)

hvis du ikke vil kjøpe alt unntatt grafikkortet nå, man da kan det være fint hvis du har et gammelt grafikkort liggende da (for ellers virker den jo ikke, med mindre du har et Z68 hovedkort da)

MVH Olestokk

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kabinett er mye smak og behag, men komplett har også tilbud på Cooler Master 690II Advanced som er et knallbra kabinett. Et plagsomt problem med Cooler Master er at hullet bak HK for enkel montering av kjølere etc. er feilplassert ift. 1155-hovedkortenes CPU-sokkel. Dette medfører at du enten må ut med hovedkortet hvis du skal bytte kjøler, eller finne frem Dremmelen. Ikke noe stort problem, men det er greit å være informert om det.

Lenke til kommentar

Kunne vært en fordel å gått for Z68 chipset, slik at du kan bruke all teknologien den prosessoren gir deg. For eksemple dette Gigabyte kortet. Du kan spare 100,- på å velge modellen under hvor eneste forskjellen er fargen på HK.

Sammenligning.

EDIT: LOL, så ikke at noen allerede hadde nevnt dette. Jeg er helt enig i hvert fall :D

Endret av venture
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...