Terje Solfugl Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hvem er dette ? Bildet er fjernet. Beskrivelse: Dette er ikke en gåte, men likner mistenkelig på en kjent person . Vet bare at jeg zoomet inn og tok dette bildet . Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ola Nordmann selvfølgelig! Hadde han hatt på seg skikkelig parykk så kunne jeg behnt fram tatt ham for en annen ja.... 3'er! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Ola Nordmann selvfølgelig! Hadde han hatt på seg skikkelig parykk så kunne jeg behnt fram tatt ham for en annen ja.... 3'er! Så du er sikker på at hårfestet er lenger ned på originalen ? Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hehe. Se og Hør mat.. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kompositionen ok. Kender Ola Nordmann, men ikke manden her :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Så du er sikker på at hårfestet er lenger ned på originalen ? Sikker og sikker, men han hadde iallefall lavere hårfeste og fyldigere hår sist jeg så ham.... Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Mulig det kan være mannen til hun jeg feiret i bildet: Fra gårdagens feiring - 23. september 2010. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg