RostamX Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Til Overklokking.no får somla seg til å lage en cpu database til oss så tenkete jeg at dette for holde Alle som skal delta MÅ poste bilde av resultatet med et bilde av Cpu-Z eller Wcpuid ps denne posten er KUN for de som benyttere seg av ekstremkjøling Lenke til kommentar
Snillfisk Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Kommer så snart jeg får konverterings-settet til Vapochillen min;) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 tels det hvis den hjemmelagde cpu-vife er ekstremt stor?? har en dell-pc (2,4ghz) den er vell overklokka fra ca 2 til 2.4?? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 tels det hvis den hjemmelagde cpu-vife er ekstremt stor?? har en dell-pc (2,4ghz) den er vell overklokka fra ca 2 til 2.4?? nei Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 jeg spurte egentlig Hooligan, men det var jo bare for kødd så... Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 det er jo sikkert en rekord i seg selv å kunne klokkeen Dell pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå