Redaksjonen. Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Dette lille trikset kommer snart til din Google-konto. Slik blir e-posten din sikker som nettbanken Lenke til kommentar
cake Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Dette har vært en god stund. Har prøvd det ut, og det fungerer jo fint. Det eneste dumme, er at denne "huskeren" legger seg som en cookie på maskinen, enhetene. Så hver gang du rensker opp, må du verifisere på nytt. Sikkert lovgivning som forbyr husk av ip-adresse(men husker jo også at EU for en stund tilbake ville avskaffe cookies) Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Har også brukt det en stund. Fungerer veldig bra. Men ettersom kodene er tidsbasert i applikasjonen skaper dette krøll ved bytte av tidssoner. Mitt tips er å ha med reservekortet eller smskode i bakhånd når man drar utlands utenfor vår egen tidsstone. Lenke til kommentar
Parson Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Har benyttet dette en god stund. Kan anbefales. Bare sørg for å printe ut reservekodene og ta godt vare på dem, slik at du kommer deg inn på E-posten dersom mobilen blir stjålet, mistet eller ødelagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Minner litt om steam-guard. Man må confirme med kode som kommer i mail for å logge på steam fra de pc'ene du bruker. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Har brukt dette i litt over ett år, tror jeg. Fungerte ganske greit egentlig, men var litt for stress når jeg skulle benytte meg av mobil-klienter ol. Men ellers helt topp! Kudos til Google! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Aktiverte dette selv her om dagen, fungerer veldig bra . Lenke til kommentar
schtrongl Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Dette kunne jeg vert forruten, og håper det ikke blir tvang med det første. Jeg jobber nemlig i Nordsjøen og der er det ikke lov å ta med mobiltelefoner. Dette har vert irriterende i andre innloggingsystemer som Norsk Tipping også, hvor de tar det for gitt at man til enhvær tid har tilgang til mobiltelefoner. Det jeg egentlig mest av alt savner er en nettfunksjon der man kan få opp SMS'er sent til nummeret mitt på en brukerside i det selskapet man har sitt mobilabonnement. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Det blir neppe tvang med det første, schtrongl! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Var betatester av dette og synes det fungerer svært bra og anser det helt klart som nødvendig! Lenke til kommentar
PoPSiCLe Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Dette kunne jeg vert forruten, og håper det ikke blir tvang med det første. Jeg jobber nemlig i Nordsjøen og der er det ikke lov å ta med mobiltelefoner. Dette har vert irriterende i andre innloggingsystemer som Norsk Tipping også, hvor de tar det for gitt at man til enhvær tid har tilgang til mobiltelefoner. Det jeg egentlig mest av alt savner er en nettfunksjon der man kan få opp SMS'er sent til nummeret mitt på en brukerside i det selskapet man har sitt mobilabonnement. Så sørg for å sette opp mobilabonnementet ditt med mailsync? Jeg får alle SMS sendt til mitt nummer inn på epost... Lenke til kommentar
schtrongl Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hø? Mailsync? Er det et program? Sikkert fiffige greier om du kunne vert så vennlig å lede meg litt i riktig retning med litt mer info. 1 Lenke til kommentar
UrNils Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Dette kunne jeg vert forruten, og håper det ikke blir tvang med det første. Jeg jobber nemlig i Nordsjøen og der er det ikke lov å ta med mobiltelefoner. Dette har vert irriterende i andre innloggingsystemer som Norsk Tipping også, hvor de tar det for gitt at man til enhvær tid har tilgang til mobiltelefoner. Det jeg egentlig mest av alt savner er en nettfunksjon der man kan få opp SMS'er sent til nummeret mitt på en brukerside i det selskapet man har sitt mobilabonnement. Så sørg for å sette opp mobilabonnementet ditt med mailsync? Jeg får alle SMS sendt til mitt nummer inn på epost... Vil ikke dette være bortkastet i dette tilfellet? Såfremt man ikke har en annen mailadresse enn gmail til å motta SMS'ene på er man jo like langt... But then again, de fleste av oss har vel en jobb-mail eller en backup-mailkonto som man kan bruke til dette formålet. 1 Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 En nedtur vil jo være om du må få sjekket mailen din uten å ha tilgang på mobiltelefon eller en verifisert datamaskin. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Har brukt det en god stund, anbefales. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Liker denne tjenesten Eneste som er litt tungvint er om man har presentasjon og skal logge på Google Docs f. eks så må du skrive inn koden først Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg kunne tenkt meg en light-version, hvor du må bruke telefon ved eventuelt passord-bytte. Da kan en eventuell "innbryter" ikke kapre epost-adressen din, da du fort kan gå inn og endre passordet ditt ved eventuelt brudd. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hva med Live mail? Med en ikke-navntgitt app til telefonen kan jeg uten problemer lese andres e-post på Live om de skulle være så uheldig å logge seg på mens jeg bruker programmet. Ganske skummelt at det er så enkelt å stjele identiteter, men så har jeg vel alltid vist at MS ikke er så store på sikkerhet, for slik jeg forstår det så er det vist ikke så veldig vanskelig å gjøre det umulig å bruke den aktuelle programvaren for å få tilgang til andres brukerkontoer. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hva koster tjenesten? eller får man bare utallige SMS helt gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå