Gå til innhold

Galaxy Nexus, Galaxy Note eller SII?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter med det samme jeg også, mellom Note og Nexus. Jeg pleier alltid å kjøpe gave til meg selv til jul, da får jeg det jeg vil ha ;) Men nå klarer jeg ikke bestemme meg.

Note:

Digger den svære skjermen.

Bruker telefonen mest til surfing, epost og spilling så jeg kommer ikke til å gå rundt med den limt til trynet.

Liker at den har 2500 mAh batteri.

Ser ut til å være billigere enn Nexus i de fleste butikker.

Er tilgjengelig NÅ!

Nexus:

Digger at den får oppdateringer først og vil alltid gjøre det.

Feil blir rettet kjapt.

Liker at den har clean interface.

Liker IKKE at den bare har 1750 mAh batteri.

Noen med innspill?

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å svare på. Spørs litt hva du er ute etter?

Galaxy s2 er vel et ganske sikkert kjøp da den har vært ute på markedet en liten stund.

De 2 andre er såpass nye at de har jo ikke blitt lansert ennå.

Note er vel fin hvis du vil ha en stor skjerm.

Galaxy Nexus har det nyeste android systemet 4.0 (Ice Cream Sandwich)

Jeg har akkurat fått meg galaxy nexus, da jeg må ha det siste av android som finnes på markedet.

Men hvordan den er i forhold til de 2 andre med tanke på ytelse, kvalitet, kamera etc veit jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg vil vel ikke bruke mobilen til noe mer enn "vanlig" bruk, surfe på nettet, høre på musikk, spille, sjekke e-post, sånne ting.

På den andre siden er jeg opptatt av at mobilen skal vare en stund, altså at jeg ikke trenger ny om et halvt år. Dette ser jeg på som et minus med SII, i og med at den allerede har vært på markedet en stund. Det er der jeg tenker Galaxy Nexus kan være grei, i og med at den får opptaderinger først, altså "varer" den lenger.

Vet ikke om dere er enige?

Lenke til kommentar

Sliter selv med å velge mellom Note og Nexus... Noten frister veldig, men størrelsen skremmer litt, selv om størrelsen er grunnen til at jeg vil ha den!

Har i dag en Desire som begynner å ta kveld, og vil ha en med større skjerm og bedre kamera. Men klarer ikke å velge mellom disse to...

Lenke til kommentar

ICS kommer vel i en eller annen mod/port til s2 og note uansett ikke lenge etter man har nexusen antar jeg? ellers kommer det alltids en offisiell oppgradering fra samsung og om man liker å vente på slikt.

Selv hadde jeg tatt Note. Iallefall ikke SGS2 (da jeg er lei av den personlig), og nexus syntes jeg rett og slett er stygg designmessig, og den har ikke noen + som veier opp for det. Eneste er vel høy oppløsning, men det har Note og.

Lenke til kommentar

Etter som jeg har sett på komentarer på tråden her, så ser det ut som det er Note som tar seg best ut.

Jeg har mulighet for å få meg en telefon fra usa via en bekjent.

Er det noen som har peiling på om denne ville fungert smertefritt innen for den norske grensen?

Hva betyr egentlig "Unlocked" ?

http://www.ebay.com/ctg/Samsung-Galaxy-Note-16GB-Black-Unlocked-Smartphone-/111125259?_dmpt=Cell_Phones&_pcategid=9355&_pcatid=801&_refkw=Samsung+Galaxy+note&_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A5848&_trksid=p3286.c0.m14

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...