Joachim_F Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Julefreden har allerede begynt å senke seg over spillmarkedet. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hadde det ikke vært for Egress (som lastes ned nå) så hadde dette vært skuffende saker! Lenke til kommentar
Santar Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Treasure Adventure Game må prøves, nytt 2d platformspill! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Morro å se at det kommer så mange flere spill på PC enn på konsoll 1 Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Zen Pinball er også og få på android. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Treasure Adventure Game er vel og merke ikke lansert enda, bare beta. Men utvikleren sa at han skulle lansere det den helga her (noe han også sa han skulle gjøre forrige uke), noe han enda ikke har gjort. Men ja, anbefales absolutt!! Endret 3. desember 2011 av Haunts Lenke til kommentar
Santar Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Treasure Adventure Game er vel og merke ikke lansert enda, bare beta. Men utvikleren sa at han skulle lansere det den helga her (noe han også sa han skulle gjøre forrige uke), noe han enda ikke har gjort. Men ja, anbefales absolutt!! Jeg vet ikke helt hva jeg synes om dette spillet enda. Testet det bare litt, men syntes det føltes litt vel stivt, minnet meg en del om Terraria både når det kommer til animasjon og spillkontroll. Kanskje verdt å gi det en sjangse til. Endret 3. desember 2011 av Santar Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Har testet det litt selv, men med tanke på at det er så nærme til release så venter jeg til da. Skal uansett sette meg ned med dette her når den tid kommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå