whatev3r Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hei. Skal kjøpe meg ny bærbar, og har egentlig ikke så god peiling på hva som er rimelig ute på markedet. Har veldig lyst på en 13,3" siden de er lette og enkle å ha med seg, men i tillegg vil jeg ha en bærbar som kan kjøre spill uten at det lagger. Finnes det i det heletatt bærbarer med så små skjermer som kan brukes til "gaming"? Nå tenker jeg ikke på spill som Skyrim. Som fattig student ønsker man selvfølgelig en rimelig pris! Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hei. Skal kjøpe meg ny bærbar, og har egentlig ikke så god peiling på hva som er rimelig ute på markedet. Har veldig lyst på en 13,3" siden de er lette og enkle å ha med seg, men i tillegg vil jeg ha en bærbar som kan kjøre spill uten at det lagger. Finnes det i det heletatt bærbarer med så små skjermer som kan brukes til "gaming"? Nå tenker jeg ikke på spill som Skyrim. Som fattig student ønsker man selvfølgelig en rimelig pris! Noen anbefalinger? har du et maks budsjett? det er veldig fint å ha noe å gå etter Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hvis det ikke er spill som Skyrim, hvilke spill er det da snakk om? Lenke til kommentar
whatev3r Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Nja, ikke så langt over 7-8K. Men kan godt gå lavere hvis det eksisterer! Spill? Eh, Sims 3 tenker jeg. kanskje WoW om sommeren hvis jeg kjeder meg, men det er ikke et must.. Endret 2. desember 2011 av whatev3r Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 jeg fant en på 14" tommer hvis det er aktuelt. da tenker jeg på denne: Asus N43SN skal ha nok av ytelse til Sims 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå