kong_gabby Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Noe å anbefale? Skal brukes til Samsung Galaxy S2 og Samsung Galaxy Tab 8.9". Enten trådløst eller med ledning, men en evt ledning bør ikke være for lang. Trenger ikke mikrofon, skal bare brukes til film og musikk. Viktig at omgivelsene ikke blir plaget av det jeg hører på, skal i utgangspunktet brukes på tog og buss. Jeg er ikke kravstor på lydkvaliteten, bruker pluggene som følger med nettbrettet nå. Kvaliteten er ok, men er ikke fan av plugger. Edit: har sett på disse, noen innspill? http://cdon.no/elektronikk/akg_k_518_dj_fullsize-656725 http://www.netonnet.no/art/lyd-og-musikk/hodetelefoner/lukkede/koss-prodj100/152052.3198/ Endret 2. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Du kan jo sjekke kompletts superweeken i helga. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Du kan jo sjekke kompletts superweeken i helga. Takk for tipset, men er ment som julegaveønske. Da er det litt stress med ting som er på tilbud bare denne helga. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Edit: har sett på disse, noen innspill? http://cdon.no/elektronikk/akg_k_518_dj_fullsize-656725 http://www.netonnet.no/art/lyd-og-musikk/hodetelefoner/lukkede/koss-prodj100/152052.3198/ Ja, du har etter min mening funnet to svært gode alternativer. Koss-klokkene har jeg ikke personlig erfaring med, men de har fått mye positiv omtale på store hodetelefon-forum som Head-Fi.org. Jeg vet heller ikke hvor store de er i "virkeligheten". AKG-klokkene har jeg erfaring med; de ligger utpå ørene og kan for enkelte gi (for) stor klemmekraft og således være litt/noe ubehagelige over tid. Men de har potent bass og har svært god lydisolering (både inn og ut til omgivelsene). 2 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Ja, du har etter min mening funnet to svært gode alternativer. Koss-klokkene har jeg ikke personlig erfaring med, men de har fått mye positiv omtale på store hodetelefon-forum som Head-Fi.org. Jeg vet heller ikke hvor store de er i "virkeligheten". AKG-klokkene har jeg erfaring med; de ligger utpå ørene og kan for enkelte gi (for) stor klemmekraft og således være litt/noe ubehagelige over tid. Men de har potent bass og har svært god lydisolering (både inn og ut til omgivelsene). Takk for svar. Hva med disse? Hadde jo vært greit med noe som var trådløst, og de ser ut til å ha fått terningkast 5. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574650 Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Som selverklært hodetelefonofil vil jeg svare bastant "Nei", dels basert på egen generell erfaring med trådløse hodetelefoner og den generelle oppfatning innen "head-fi-miljøet" om at trådløse klokker i et prissegment ligger laaangt under ikke-trådløse klokker i samme prisleie hva angår kvalitet på konstruksjon og ikke minst lyd. Dessuten stiller jeg meg svært tvilende til lydisoleringsevnene til den Bluetooth-hodetelefonen. Videre er jo PC World ikke akkurat et magasin som i utstrakt grad beskjeftiger seg med omtale av (high-end) lydprodukter, så jeg er svært skeptisk til det terningkastet. Men det er jo selvsagt din avgjørelse. Endret 2. desember 2011 av The Silencer 1 Lenke til kommentar
son Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Koss PortaPro 4 life.. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Som selverklært hodetelefonofil vil jeg svare bastant "Nei", dels basert på egen generell erfaring med trådløse hodetelefoner og den generelle oppfatning innen "head-fi-miljøet" om at trådløse klokker i et prissegment ligger laaangt under ikke-trådløse klokker i samme prisleie hva angår kvalitet på konstruksjon og ikke minst lyd. Dessuten stiller jeg meg svært tvilende til lydisoleringsevnene til den Bluetooth-hodetelefonen. Videre er jo PC World ikke akkurat et magasin som i utstrakt grad beskjeftiger seg med omtale av (high-end) lydprodukter, så jeg er svært skeptisk til det terningkastet. Men det er jo selvsagt din avgjørelse. Ok, så de to første er bedre alternativer. Takk skal du ha. Koss Portapro støyer vel ganske mye. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Det er nå i alle fall det jeg tror (jeg tror fordi jeg altså ikke har prøvd de trådløse du refererer til). "Bedre" kan jo være så mangt: billigere, kulere utseende, mer bass, mer detaljer, bedre byggekvalitet, etc. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå