Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Liverpool er somregel bedre etter jul, CL-plassen er ikke helt tapt enda. Må starte å vinne på Anfield først å fremst. Samt fortsette å slå ''storlaga''. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg håper dette er skrevet med et lett dryss ironi, ellers mister du en voksen porsjon respekt her i gården. Kan du vennligst forklare meg hvordan det målet som ble feilaktig avblåst for offside ikke hadde påvirket kampen? Suarez var en halvmeter i offisde slik jeg så det, men kanalen jeg streamet fra viste heller ikke sjansen fra så mange vinkler. Uansett burde Liverpool avgjort dette selv, offsidemål eller ikke. De andre topplagene klarer denne jobben. Det er ikke tilfeldig at Liverpool har scoret 17 mål på 14 kamper. De har et målscoringsproblem. City, United eller Arsenal hadde lett vunnet denne kampen med tre måls margin. Hva så om de hadde vunnet med 10 måls margin? det driter jeg i. Vi kunne vunnet med 1 mål som også hadde gitt 3 poeng hvis det ikke hadde blitt blåst. Det er ikke noe argument at andre gjør ditt og datt. Exsqueeze me? Liverpool har et målscoringsproblem og kan dermed takke seg selv for dagens kamputfall, samt at de ligger der de ligger på tabellen. De har sluppet inn like få mål som United og City, men City har scoret 31(!!!!) mål mer. United har "bare" scoret 14 mål mer. Norwich, Blackburn og Bolton har scoret flere mål enn Liverpool. Ikke kom her og si at det er dommeren sin feil? Joda, vi KUNNE vunnet hvis målet hadde blitt vunnet. Vi KUNNE vunnet om vi hadde hatt Lucas på banen. Vi KUNNE vunnet om vi hadde Gerrard på banen. Vi KUNNE vunnet om ikke Reina dreit seg ut. Slutt med den helvetes sutringa, Liverpoolsupportere, og se sannheten i øynene: De er ikke bedre pdd! 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvor mange kan med hånda på hjertet si at de vil ha Suarez i klubben? Ikke jeg i hvert fall. Han ødelegger all glede med sporten for min del. Ser egentlig mine medsupportere hvilken jævlig gjennomført ufyselig prick han er? Jævla avkom. Og en fuck you på forskudd til alle som har planer om å flame meg. Fuck right off. Ja, for et avkom! Jada, han er en pikk, men i motsetning til fyren i profilbildet mitt er han i hvert fall en dyktig fotballspiller. Men skal jeg være helt ærlig håper jeg han blir solgt. Carroll også. Lenke til kommentar
magb Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jo de er bedre, fordi de hadde scoret ett mål hvis dommeren hadde dømt rett. Er det vanskelig for deg å forstå? Det er ingen som skylder på dommeren for at vi ikke ligger på 1. plass på tabellen sammen med City. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vi kan derfor trøste oss med at vi har masse flaks i vente! Vi er "alltid" gode i siste halvdel av sesongen. Det er nå på denne tiden her vi er nødt til å gjøre det bedre. Jeg elsker avateren din forresten. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Liverpool i følge diskusjonen. Men på papiret så var det Fulham Både du og Nathalie oppfører dere latterlige. Nathalie: Om dommeren hadde kun tatt riktige avgjørelser, så hadde vi kanskje tatt 3 poeng. Du må dog ikke glemme at vi skal vinne uansett. Vi skal ta Fulham. Vi er ikke gode nok, period. Nå må du slutte å oppføre deg som ei kjerring. Oh wait.. Hille: Hei du, long time no see. Tottenham gjør det bra? Anyways, at du klarer å generalisere resten av oss grunnet det meningsløse rantet til en premenstruell skløtte er godt gjort! Forøvrig helt enig med deg ang. Suarez, Smågal. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Exsqueeze me? Liverpool har et målscoringsproblem og kan dermed takke seg selv for dagens kamputfall, Nå må du for HELVETE gi deg med det oppgulpet. Dommeren tok fra oss et mål, puntum finale. Jeg driter en lang marsj i om vi er lite målfarlige fremover, vi ble snytt for et mål. Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vi kan derfor trøste oss med at vi har masse flaks i vente! Vi er "alltid" gode i siste halvdel av sesongen. Det er nå på denne tiden her vi er nødt til å gjøre det bedre. Jeg elsker avateren din forresten. Hvem gjør ikke det? Slutt med den helvetes sutringa, Liverpoolsupportere, og se sannheten i øynene: De er ikke bedre pdd! To seiere mot Chelsea på brua og uavgjort mot Premier Leagues desidert beste lag(i en kamp vi hadde fortjent å vinne), og du påstår vi ikke er bedre enn 1-0 tap mot Fulham pdd? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Exsqueeze me? Liverpool har et målscoringsproblem og kan dermed takke seg selv for dagens kamputfall, Nå må du for HELVETE gi deg med det oppgulpet. Dommeren tok fra oss et mål, puntum finale. Jeg driter en lang marsj i om vi er lite målfarlige fremover, vi ble snytt for et mål. Og Reina leker julenisse. Hvorfor ikke se på egne spillere, i stedet for å klikke i vinkel over faktorer som ingen i LFC kan påvirke? Og nå er det min tur å leke julenisse: 3 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg må le av (tilsynelatende) voksne mennesker som ikke klarer å godta at fotballaget i deres hjerte ikke klarer å prestere og heller begynner å skylde på andre faktorer, enn på de som faktisk er betalt for å vinne kamper. Jeg syns det blir for latterlig. Bit i det sure eplet. Fulham vant i dag. Dere skulle avgjort på egen hånd. Det ble ikke gjort. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nå skal jeg for en gangs skyld se bort i fra nøytralitet, ettersom jeg har så mange venner som er Liverpool fan og jeg er Fulham fan. 3 Poeng! YES! YES YES! Og jeg gir litt beng i hvor fortjent/ufortjent det var. 3 utrolig viktige poeng! 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nathalie, var det ikke du som mente at det hadde fuck all å si om deres 0-1 mål mot oss ikke hadde så mye å si siden vi sannsynligvis hadde tapt uansett eller noe slikt skit? Fei for din egen dør og alt det der. Men når alt kommer til alt så er jeg enig med deg, feilaktige annulerte mål og andre kontroversielle situasjoner avgjør kamper, uavhengig om laget ikke klarte å score ellers i kampen. Spearing sitt var forøvrig knallrødt, har Dembele foten planta der går den rett i to biter. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Og Reina leker julenisse. Hvorfor ikke se på egne spillere, i stedet for å klikke i vinkel over faktorer som ingen i LFC kan påvirke? Har du seriøse problemer med å lese, eller hva faen er greia? Dommeren tok fra oss et mål. Dommeren tok fra oss et mål. Dommeren tok fra oss et mål. Dommeren tok fra oss et mål. Er det vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Slutt med den helvetes sutringa, Liverpoolsupportere, og se sannheten i øynene: De er ikke bedre pdd! To seiere mot Chelsea på brua og uavgjort mot Premier Leagues desidert beste lag(i en kamp vi hadde fortjent å vinne), og du påstår vi ikke er bedre enn 1-0 tap mot Fulham pdd? Vel.. Så du at Liverpool vant i dag pga kampene mot Chelsea og City? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hadde Limbeck vært Liverpool-supporter hadde han kommer med denne ''Liverpool vant 2-1 i dag.'' ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 som ikke klarer å godta at fotballaget i deres hjerte ikke klarer å prestere og heller begynner å skylde på andre faktorer, Men det er jo nettopp det som er greia!? Spillerne presterer, de scorte, og målet blir feilaktig annulert. enn på de som faktisk er betalt for å vinne kamper. Jeg syns det blir for latterlig. Får ikke dommerne betalt? Jeg syns det blir for latterlig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Har ikke sett alle situasjonene det snakkes om her, men så et bilde på Twitter som viser Suarez hårfint i offside. Når det gjelder det røde kortet mener jeg det ikke er rødt kort. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Liverpool i følge diskusjonen. Men på papiret så var det Fulham Hille: Hei du, long time no see. Tottenham gjør det bra? Anyways, at du klarer å generalisere resten av oss grunnet det meningsløse rantet til en premenstruell skløtte er godt gjort! Hei igjen! Tottenham gjør det strålende for tiden. 31 poeng av 34 mulige på de siste 11 kampene. Klager ikke Å tro at jeg sitter her å generaliserer dere fordi ei jente sliter med å ta nederlaget så kunne du ikke tatt mer feil. Er så masse i denne diskusjonen som tiliser annet. Er jo flere utsagt fla flere supportere her som får det til å høres ut som at dette var en dampveivals mot en mygg. Nytter ikke å komme med at stolpen var i veien, dommeren var på ferie. På papiret står det 1-0 til Fulham, thats it. Nothing more to it. Hadde ingen intensjon om å båssette dere. Men tatt diskusjonen i betrakting +- noen pool supportere så stemmer det ganske greit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå