magb Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ikke helt, vi kan med sikkerhet si at det ikke hadde endt 1-0 til Fullham. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Offsiden er så hårfin at det er så godt som umulig å se med det blotte øyet. Å kalle det en dommerskandale blir for dumt. 4 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er ikke marginer når det skjer kamp etter kamp, men udyktighet. Det er marginer som avgjør at dommeren gjør en feilaktig avgjørelse ved å blåse offside når det ikke skulle vært det. En situasjon som viste alt annet enn udyktighet fra våre spillere. Er allikevel i essensen enig med deg, som jeg påpekte tidligere. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Man må være liverpool supporter for å mene at det ikke er rødt.. Takk for den du. Shithead. Welcome . Du så at jeg mente også det var rødt? Er ikke marginer når det skjer kamp etter kamp, men udyktighet. Er nok mye sant i det. Desto like forbanna jævlig hver gang det rotes bort poeng. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg håper dette er skrevet med et lett dryss ironi, ellers mister du en voksen porsjon respekt her i gården. Kan du vennligst forklare meg hvordan det målet som ble feilaktig avblåst for offside ikke hadde påvirket kampen? Suarez var en halvmeter i offisde slik jeg så det, men kanalen jeg streamet fra viste heller ikke sjansen fra så mange vinkler. Uansett burde Liverpool avgjort dette selv, offsidemål eller ikke. De andre topplagene klarer denne jobben. Det er ikke tilfeldig at Liverpool har scoret 17 mål på 14 kamper. De har et målscoringsproblem. City, United eller Arsenal hadde lett vunnet denne kampen med tre måls margin. Lenke til kommentar
magb Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Offsiden er så hårfin at det er så godt som umulig å se med det blotte øyet. Å kalle det en dommerskandale blir for dumt. Nei det blir ikke for dumt. Reglene sier at man skal dømme i angriperens favør hvis det er tvil om offisde. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Denne kampen er enda et godt argument for å innføre videodømming. Selv om jeg godter meg over Fulham seier, så føler jeg frustrasjonen dere Liverpool supportere må sitte med. 1 Lenke til kommentar
magb Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Jeg håper dette er skrevet med et lett dryss ironi, ellers mister du en voksen porsjon respekt her i gården. Kan du vennligst forklare meg hvordan det målet som ble feilaktig avblåst for offside ikke hadde påvirket kampen? Suarez var en halvmeter i offisde slik jeg så det, men kanalen jeg streamet fra viste heller ikke sjansen fra så mange vinkler. Uansett burde Liverpool avgjort dette selv, offsidemål eller ikke. De andre topplagene klarer denne jobben. Det er ikke tilfeldig at Liverpool har scoret 17 mål på 14 kamper. De har et målscoringsproblem. City, United eller Arsenal hadde lett vunnet denne kampen med tre måls margin. Hva så om de hadde vunnet med 10 måls margin? det driter jeg i. Vi kunne vunnet med 1 mål som også hadde gitt 3 poeng hvis det ikke hadde blitt blåst. Det er ikke noe argument at andre gjør ditt og datt. Endret 5. desember 2011 av magb Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 ... Arsenal hadde lett vunnet denne kampen med tre måls margin. Vi så hvordan Arsenal "vant" mot Fulham sist. Måtte bare påpeke det 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 ... Arsenal hadde lett vunnet denne kampen med tre måls margin. Vi så hvordan Arsenal "vant" mot Fulham sist. Måtte bare påpeke det Snakket om hvis de hadde fått linjet opp Liverpool sine sjanser fra dagens kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Offsiden er så hårfin at det er så godt som umulig å se med det blotte øyet. Å kalle det en dommerskandale blir for dumt. Hørte du ikke hva kommentatoren sa? Er det et fnugg av tvil, skal avgjørelsen gå i angripernes favør. Her var det jo til og med on-side. Og hvem har kalt det en dommerskandale? Suarez var en halvmeter i offisde slik jeg så det God natt. Endret 5. desember 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Smågal Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2011 Hvor mange kan med hånda på hjertet si at de vil ha Suarez i klubben? Ikke jeg i hvert fall. Han ødelegger all glede med sporten for min del. Ser egentlig mine medsupportere hvilken jævlig gjennomført ufyselig prick han er? Jævla avkom. Og en fuck you på forskudd til alle som har planer om å flame meg. Fuck right off. 13 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Stor pluss for den der, Simon. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hadde lett tatt han til Tottenham. Noen må bare slå ut den der jevla smugg fuck innstillingen hans. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Liverpool i følge diskusjonen. Men på papiret så var det Fulham Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvor mange kan med hånda på hjertet si at de vil ha Suarez i klubben? Ikke jeg i hvert fall. Han ødelegger all glede med sporten for min del. Ser egentlig mine medsupportere hvilken jævlig gjennomført ufyselig prick han er? Jævla avkom. Det er faen meg ufyselig sånn som han holder på. God fotballspiller though, men faktene hans må vekk. Kvalmt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvor mange kan med hånda på hjertet si at de vil ha Suarez i klubben? Ikke jeg i hvert fall. Han ødelegger all glede med sporten for min del. Ser egentlig mine medsupportere hvilken jævlig gjennomført ufyselig prick han er? Jævla avkom. Og en fuck you på forskudd til alle som har planer om å flame meg. Fuck right off. Ganske sikker på at Hearts of Oak SC ville hatt ham i klubben 1 Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 En sier at flaks og uflaks jevner seg ut utover sesongen. Vi kan derfor trøste oss med at vi har masse flaks i vente! 2 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hadde gledelig donert bort venstre ballesteinen min for å hatt Gerrard tilbake i toppform nå. Vi trenger virkelig noen som kan avgjøre kamper, noe som selvfølgelig er/var styrken hans. Forstår ikke hvorfor Maxi ikke ble byttet inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå