sebbur Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Åh, det er så deilig! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Man straffer Sir Alex for å klage på dommern etter kamp, men man straffer ikke Suarez for å gjentatt ganger prøve å lure til seg dødballer og ødelegge kamper. Hvordan kan han stå med KUN 2 gule kort på 14 kamper? 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det blir helt feil å klage på dommer, stolper, rødkort og alt mulig annet i dag. Liverpool hadde allverdens muligheter til å score minst et par bøtter med mål i dag, men de mangler den rette kjemien på topp. Veldig mange gode tendenser, men dårlig selvtillit, dårlig samspill og ren og skjær uflaks ødelegger. Som vanlig. Skal ikke skryte på meg å ha fulgt PL så jævla tett hittil i år, men når jeg først ser på kamp er det jo like fortvilende som alltid. En mager trøst er jo at banespillet er bra, selv uten Gerrard og Lucas. De opptrer trygt defensivt, bortsett fra Reina sin blunder som kostet oss et poeng. Det er mange bra anløp, og de vinner haugevis med cornere. Suarez har et par 100%-målgivende til Carroll som snubler i egne ølglass føtter og de skaper mer enn nok sjanser til å avgjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 OFFSIDE-MÅLET!?!?!?!?!?!?!?!?!!??!?!?!?!?!?!?!?!? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ran! Vet! Dempsey skulle hatt 2. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det blir helt feil å klage på dommer, stolper, rødkort og alt mulig annet i dag. Nei. Dommeren ødela kampen i dag. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Soleklart rødt kort. Men enormt irriterende med to stolpetreff, og feilaktig annullert mål. Ikke minst i situasjonen der vi fikk frispark, men fort kunne fått straffe. Suarez kan ikke få ta frispark lengre. Treffer aldri innenfor stengene. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Suarez var en ekstraordinær kukk idag, selv om målet han scorte var ganske brilliant, og skulle aldri vært avblåst. Marginene gikk mot oss som vanlig denne sesongen, men overall skal det ikke gå på marginene i disse kampene, og vi har bare oss selv å skylde på som vanlig. Når jeg ser rødt-kort situasjonen i reprise syns jeg fortsatt ikke det er rødt. Er det så jævlig farlig at han løftet knottene når han ikke gjør det i retning spilleren? Det minner meg litt om Joe Cole-kortet i debuten mot Arsenal, i at det er unødvendig gjort, men aldri noen fare for å skade motspiller. Endret 5. desember 2011 av OKMarius Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det blir helt feil å klage på dommer, stolper, rødkort og alt mulig annet i dag. Nei. Dommeren ødela kampen i dag. Pisspreik. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Pisspreik. Hadde ikke dommerne vært noen forbanna "#¤"#I#=#"=#("=#¤("=#("=(="(#="(=(="#(!"=#("=#"(="#=("#(="#="(#=#(#"=#("=(# hadde Liverpool tatt ledelsen og kampen ville endt helt annerledes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Setter da FAEN meg sjansene så kun seg selv å skylde på. Burde vunnet så jævlig liverpool. Men sånn går det ikke, som vanlig. Er så piss lei Carroll og Suarez(filmingen og klaginga, ikke fotballen hans). Håpløst av Spearing også, hva med å tenke??! Så jævla irriternde tap. At målet kommer på slikt piss er også forpult typical. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Fortjent Hva feiler det deg? Smalt fra rett kjeft. Kult for Riise å ta skalpen på sin gamle klubb. Riise er vel den beste venstrebacken som har spilt på Liverpool de siste ti årene? En klok mann skrev dette: Reinas tabbe er langt mer åpenbar enn noen av de feil dommeren gjorde. Kan jo gjette hva som vil bli mest omtalt. Han har et poeng. Utvisningen var kanskje litt streng, men ingen åpenbar dommerfeil. 6 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Lurer på når vi skal begynne å putte mål. er så utroli mye nesten og marginer som går feil vei. kunne fort hatt 4 må i dag Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Pisspreik. Hadde ikke dommerne vært noen forbanna "#¤"#I#=#"=#("=#¤("=#("=(="(#="(=(="#(!" =#("=#"(="#=("#(="#="(#=#(#"=#("=(# hadde Liverpool tatt ledelsen og kampen ville endt helt annerledes. Jeg håper dette er skrevet med et lett dryss ironi, ellers mister du en voksen porsjon respekt her i gården. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Man må være liverpool supporter for å mene at det ikke er rødt.. Takk for den du. Shithead. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er ikke marginer når det skjer kamp etter kamp, men udyktighet. 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Man må være liverpool supporter for å mene at det ikke er rødt.. Takk for den du. Shithead. Welcome Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg håper dette er skrevet med et lett dryss ironi, ellers mister du en voksen porsjon respekt her i gården. Kan du vennligst forklare meg hvordan det målet som ble feilaktig avblåst for offside ikke hadde påvirket kampen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Umulig å vite hvordan det målet hadde påvirket kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå