hallrar Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg har nettopp tatt steget inn i Facebook sider/pages. I denne forbindelse er det en rekke frustrasjoner som har oppstått, og jeg opplever Facebook sine egne hjelpesider som mangelfulle. Jeg har f.eks. også sendt inn feilmeldinger og spørsmål som etter 10 dager enda ikke er besvart. 1. Jeg lurer derfor på om dere vet om hva som er det beste stedet å diskutere Facebook-relaterte problemer. 2. Hva er den mest effektive måten å få svar fra Facebook på problemer? 3. Hva med egen Facebook-gruppe på www.diskusjon.no / www.hardware.no ? Hallrar Lenke til kommentar
agm Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Vet ikke helt hvordan reglene er for å videresende folk til andre fora, men jeg ville prøvd meg på Webforumet > Markedsføring > Sosiale medier eller Firmaforumet > Markedsføring og salg. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Facebook er ikke akkurat kjent for å være lett å få kontakt med. Kan ha noe å si med så ekstremt mange brukere. Kanskje denne Facebook-bloggen vet hvordan du best kommer i kontakt med Facebook, eller kan adressere problemene dine ? http://www.allfacebook.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå