Ooze Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg har vært på utkikk etter slik vest jeg kan ha over skjorter da jeg er ute på pub i hverdag og helg. Har vært innom alle "vanlige" klesbutikker, jack & jones, dressmann og lignende men kan ikke finne det. Det eneste jeg finner er vester med svart farge og silkestoff i ryggen. Det er altså ikke slik jeg er ute etter. Er ute etter helst noe i grå farge uten silke i ryggen. Spørsmålet mitt er da, noen som kan anbefalle butikker i oslo området som kan ha slike? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg har sett slike vester her i Trondheim, skal prøve å finne ut i hvilke butikker og tipse deg om det om saken ikke blir løst først. Da tror jeg de i hvert fall kan bestilles i slike butikker også i resten av landet. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Nå har jo i hvert fall den siste vesten du postet silke på ryggen... Trodde vester skulle ha det, jeg? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Nå har jo i hvert fall den siste vesten du postet silke på ryggen... Trodde vester skulle ha det, jeg? Begge variantene finnes. Lenke til kommentar
pakini Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Min samboer har en sånn vest, den er kjøpt på Instinct manswear, er av merket Tiger of Sweden, det merket selger der vertfall i Oslo Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Takk for alle tips, ser ut til jeg må lete i litt andre klesbutikker enn jeg vanligvis shopper :!: Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Spar deg for bryet - dropp vest. Det er megaharry. 4 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Spar deg for bryet - dropp vest. Det er megaharry. Jeg er ikke enig, jeg synes at vest kler mannen og gjør ham elegant. Også dongerivest har jeg stor sans for, på tross av det hverdagslige stoffet, blir du litt oppdresset. Det som er Harry og som til en viss grad har gitt klesplagget denne betegnelsen, er folks totale mangel på etikette når de en sjelden gang (les: julebord) tar på seg dette plagget, sleier ut og gjør seg til spott og spe for ektemake og resten av slekta. 1 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Lol, dummeste jeg har hørt... 1 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Ja, hva var det den het den Dire Straits-melodien, Once upon a Time in a West? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Spar deg for bryet - dropp vest. Det er megaharry. Jeg er ikke enig, jeg synes at vest kler mannen og gjør ham elegant. Også dongerivest har jeg stor sans for, på tross av det hverdagslige stoffet, blir du litt oppdresset. Det som er Harry og som til en viss grad har gitt klesplagget denne betegnelsen, er folks totale mangel på etikette når de en sjelden gang (les: julebord) tar på seg dette plagget, sleier ut og gjør seg til spott og spe for ektemake og resten av slekta. Yeah, festivaler og metalldudes er sååå oppdresset! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2011 Ja, hva var det den het den Dire Straits-melodien, Once upon a Time in a West? Hæ? 1 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 jeg synes[...] Her inne har du ikke lov å synes noe annet enn det fkm mener. 3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 jeg synes[...] Her inne har du ikke lov å synes noe annet enn det fkm mener. At det var? Har jeg på noen som helst måte uttrykt min mening om vest i denne tråden? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 jeg synes[...] Her inne har du ikke lov å synes noe annet enn det fkm mener. Jo, men harselere er lov. 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Du skal få lov til å mene akkurat det du vil, bare ikke regn med at alle er enige med deg. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Du skal få lov til å mene akkurat det du vil, bare ikke regn med at alle er enige med deg. Jeg har aldri hatt problemer med det, det er høyt under taket på diskusjon.no. Det er kun enkeltpersoner som trekker ned inntrykket. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå