Gå til innhold

Hvor kjøpe slik vest?


Ooze

Anbefalte innlegg

post-207308-0-66554100-1322828432_thumb.jpg post-207308-0-61297800-1322828439_thumb.jpg

 

Jeg har vært på utkikk etter slik vest jeg kan ha over skjorter da jeg er ute på pub i hverdag og helg. Har vært innom alle "vanlige" klesbutikker, jack & jones, dressmann og lignende men kan ikke finne det.

Det eneste jeg finner er vester med svart farge og silkestoff i ryggen. Det er altså ikke slik jeg er ute etter. Er ute etter helst noe i grå farge uten silke i ryggen.

 

Spørsmålet mitt er da, noen som kan anbefalle butikker i oslo området som kan ha slike?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spar deg for bryet - dropp vest. Det er megaharry.

Jeg er ikke enig, jeg synes at vest kler mannen og gjør ham elegant. Også dongerivest har jeg stor sans for, på tross av det hverdagslige stoffet, blir du litt oppdresset.

Det som er Harry og som til en viss grad har gitt klesplagget denne betegnelsen, er folks totale mangel på etikette når de en sjelden gang (les: julebord) tar på seg dette plagget, sleier ut og gjør seg til spott og spe for ektemake og resten av slekta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spar deg for bryet - dropp vest. Det er megaharry.

Jeg er ikke enig, jeg synes at vest kler mannen og gjør ham elegant. Også dongerivest har jeg stor sans for, på tross av det hverdagslige stoffet, blir du litt oppdresset.

Det som er Harry og som til en viss grad har gitt klesplagget denne betegnelsen, er folks totale mangel på etikette når de en sjelden gang (les: julebord) tar på seg dette plagget, sleier ut og gjør seg til spott og spe for ektemake og resten av slekta.

Yeah, festivaler og metalldudes er sååå oppdresset!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...