Arsenal_RULES Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Hei, skal etablere produksjonsselskap og står mellom 4 navn for øyeblikket: 1. Fjelltroll Film AS 2. Basilisk Film AS 3. Steinkast Film AS 4. Tatubola Film AS Link til offentlig spørreundersøkelse postet i Google Docs: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDE3ZXQySktlQTJtQVNxbVBneUZJb3c6MQ Er det noen som kan hjelpe med dette? Setter stor pris på all tilbakemelding vi kan få. Endret 2. desember 2011 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Nummer 2 og 4 kan du kaste i søpla, for min del. De navnene ga meg overhodet ingenting og høres ut som øst-europeiske charterbyrå for russiske avhoppere. Nummer 1 virket som to tilfeldige typiske norske ord satt sammen og høres i mine ører dumt ut. "Steinkast Film", hadde jeg derimot sansen for! Her ser jeg med en gang for meg en rekke mulige introsekvenser. Feks. to personer begynner å kaste stein på en filmrull på bakken. Har du laget film tidligere, siden du vil etablere et aksjeselskap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå