Trond J. Pettersen Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Surprise ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 He, he, ulv i fåreklær kanskje...! 4'er for morroa! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Fin humor - flot lavet manipulation. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Fin manipulasjon fra deg igjen med ett humoristisk snitt. Imponerende hva du får til. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hadde jeg ikke sett det, ville jeg ikke trodd det: Du må være den første som har fått den meget sjeldne "fårehunden" på brikka. Hehe, veldig bra igjen Trond. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hadde jeg ikke sett det, ville jeg ikke trodd det: Du må være den første som har fått den meget sjeldne "fårehunden" på brikka. Hehe, veldig bra igjen Trond. Fårehund...Har du hørt slikt tøys. Ulv i fåreklær er jo selvfølgelig det riktige her. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Skikkelig fin humor Kjenner igjen bildet fra tidligere montasjer, men da uten ulveansikt, og med et annen fargestikk. Det du har bommet litt på her er lyset. Vi ser en svak sol til høyre i bildet, men det er tydelig at sauene treffes av et ganske sterkt sollys fra venstre. Tenker da på høylysene på vestre side av sauene. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Takk for tilbakemeldingene og de fine navnforslagene her !! Wasco, jeg er helt enig i dine observasjoner, men mest ment som moro dette bildet. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg kjente igjen dette bilde fa tidligere versoner du har lagt ut.(som jeg liker veldig godt) Jeg ble litt overasket ja he he:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg