NeXium Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hei sann, jeg har akkuratt kjøpt nye ram brikker til pc en. men så kom jeg på at det er mange forkjellige str på brikkene. er det noen som vet om disse passer? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=650412 har bestillt 2 stk av den. er litt drit vis de ikke passer. Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er litt usikker der, men du kan jo ringe nettbutikken og høre om det passer. Hvis ikke får du dem bare til å sende noe som passer. Lenke til kommentar
NeXium Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Er litt usikker der, men du kan jo ringe nettbutikken og høre om det passer. Hvis ikke får du dem bare til å sende noe som passer. De er sendt og jeg får dem idag så får vel bare vente å se da :/ prøvde å åpne pc en og se om det sto noe str på de ram brikkene som står i, men fant ingen ting... Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) På laptop er vel SO-DIMM 1333MHz som brukes, virker ut på google også det er SO-Diim. Veldig kjedent man bruker stasjonær ram brikke på laptop. Hvorfor spurte du ikke før du bestilte? Nå ser jeg disse også har Heactspeader så jeg tror det blir vanskelig å få plass. Endret 2. desember 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kan si såpass at de ikke vil passe overhodet (om du ikke brekker de i 2). Du har bestilt den lange, og skulle hatt den korte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå