Eriksendrul Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hallo , Jeg går IKT vg2 nå og har fått en oppgave , Jeg må lever inn og framføre noe av dette , Jeg har vært syk 1 uke og da ikke fått med meg så veldig mye om åssen ting fungerer rundt akk det oppgaven handler om .Men kunne tenke meg og levere inn oppgaven selvom jeg har vært syk siden den teller jo litt i karakteren min Dette er Oppgaven Det er et ønske om å registrere sensitive personopplysninger på datasystemene til ALFA. Finn fram til hvilke lover og regler som er relevante for å kunne gjøre dette. Finn også ut på bakgrunn av lovene og reglene hva som må gjøres i praksis for å få tillatelse til å registrere denne typen data. Som sagt jeg var ikke på skolen denne uken hvor dette var på læreplan og trenger da altså litt hjelp med og forstå åssen jeg skal svare på dette . Lenke til kommentar
Khani Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Jeg kommer ikke til og gjøre oppgaven, men heller i deg en pekepin her. Om du går på lovdata så er det en lov der som heter personopplysningsloven. Prøv og se hva du får gjordt med det jeg ga deg nå. Og husk og bruk google og lærebøkene mer flittig. Endret 2. desember 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg har ikke læreboka her Men takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå