Arodem Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Skal lage rollespill fra kultserien i samarbeid med seriens skapere. Les hele saken Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Har ingen forventninger, men kan jo kanskje bli bra med obsidian Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Når jeg tenker tilbake til det enorme biblioteket med karakterer de kan hente frem, krysser jeg fingrene. Manbearpig, crabpeople, Super Best Friends og latterlig mange andre kan gjøre det innmari spennende. Lurer bare på hvordan grafikken vil bli. Vil det bli 3D-modeller, eller 2D-clip art? Sistnevnte hadde vært utrolig tøft, om Obsidian klarer det! :-) Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ikke til PC?! Jo, det har visst blitt bekreftet til PC også. Trodde det var 1. april da jeg leste om dette i går, jeg. Kan ikke fatte og begripe at dette kan bli bra, men tja.... man får vel vente og se. Her ventet jeg på Icewind Dale 3 også får jeg South Park? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg antar at de vet hva de gjør, selv om jeg har litt vanskelig for å se for meg det ferdige produktet. Man skusler ikke med slike lisenser, og dette er kompetente folk. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Ikke til PC?! Jo, det har visst blitt bekreftet til PC også. Trodde det var 1. april da jeg leste om dette i går, jeg. Kan ikke fatte og begripe at dette kan bli bra, men tja.... man får vel vente og se. Her ventet jeg på Icewind Dale 3 også får jeg South Park? Har oppdatert saken med den nye informasjonen nå. Takk. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ser på den lyse siden, jeg. Kan da ikke bli verre enn Dungeon Siege III... Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Eg har ofte tenkt at South Park-universet hadde vore ei idèell ramme for eit rollespel. So har LSD-rusen teke slutt, og eg har slutta å tenke det. Obsidian er no ein kompetent utviklar innanfor denne sjangeren, so det kan bli interessant å sjå kva dei får til. Men ei merkeleg blanding synast eg det var. Hadde denne nyhenda komt 1. april ville eg ha vore rimeleg sikker på at det var ein spøk. Kay Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Obsidian og rollespill er en bra kombinasjon, og det blir neppe basert på en film. Dvs de får den tiden de trenger, antar jeg. Gleder meg - men med en viss skepsis. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Dette må prøves en dag! Om spillet blir bra eller ikke får nesten tiden vise ,men la oss håpe på det beste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå