Tekno Brukeren Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Hei jeg har ett nettbrett med Android. Etter jeg har slått på enheten dukker det opp masse programmer i oppgavebehandleren. Når jeg har lukket alle programmene i oppgavebehandleren så holder stort sett programmene jeg ikke har åpnet i mellomtiden seg lukket. Men når enheten går i vilemodus og når jeg skal bruke enheten igjen så starter de samme programmene fra oppstart seg opp igjen. Har noen forslag på hva jeg kan gjøre for og få mer kontroll over programmene?, Og er dette et vanlig problem på Android? Endret 2. desember 2011 av Leseren Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Android's oppgavebehandling er ikke det samme som Windows. Det gjør ikke noe om det er mange programmer åpne samtidig. Hvis det blir for mange programmer åpne så lukker systemet automatisk det programmet som ikke har vært brukt på lengst tid for å frigi minne. Og når du lukker et program, så "lagres" minnet til programmet så det skal åpnes raskere. Så Task Killers er unødvendige. Sånn helt basic forklart. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Men når du lukker et program og programmet blir lagret så lukker du ikke programmet. Du legger det på vent. Dessuten blir det ikke dårligere batteri levetid når flere program kjører? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 http://lifehacker.com/5650894/android-task-killers-explained-what-they-do-and-why-you-shouldnt-use-them Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå