sinder18 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Vet noen om en bra forsikring her i norge som ikke er så kjempe dyrt? har en gammel Polo fra 1994 som fungerer og er Eu godkjent. men gidder ikke og betale 700-1000 kr i mnd for forsikring til den bilen, så vet dere om noen forsikring til rundt 300-500 mnd? Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er vanskelig å få billig forsikring hvis du er under en viss alder og ikke har noe oppspart bonus. Er vel 23 som er den magiske grensen her i Norge, er litt forskjellig fra de forskjellige selskapene. Du kan få rabatter hvis du er medlem av diverse organisasjoner. Jeg er selv medlem i Safe, og da får jeg en god rabatt på bilforsikring i Gjensidige. Men det blir vanskelig å komme utenom dyr forsikring når du er ung. Ring rundt til de forskjellige selskapene og hør Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Det beste er å ta ringe runden og se hva de kan tilby, men er du 18 år har du trolig lite å slå i bordet med og det vil gjøre det vanskelig å forhandle god pris. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hva som er billig er individuelt. Vi vet ikke hvor du bor, hvilke bonuser du kvalifiserer til, hvilke andre forsikringer og/eller bankkundeforhold du har etc. Har du bostedsadresse sammen med foreldrene dine kan du f.eks. dra nytte av deres kundeforhold, og få totalkunde-rabatt hvis de har mer enn tre forsikringer osv. Du må ringe rundt eller bruke kalkulatorene på hjemmesiden til bankene, da det bare er du som kan finne ut av dette. Når det er sagt er det stort sett Gjensidige og Sparebank 1 som ofte er de som er billigst for ungdom. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Prøv Enter forsikring De skulle ha halvparten av det gjensidige skulle ha da jeg registrerte første bilen på mitt navn. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 på finansportalen finner du bilforsikring. Tast inn relevante data og du får alle priser. Lykke til! (Krever mange +1) 2 Lenke til kommentar
Timster Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Kan bli vanskelig å få det så billig, da jeg skulle handle forsikring på 93 opel astra fikk jeg tilbud på 11000, riktignok med noe refusjon om jeg kjørte skadefritt en viss tid, men var ikke noen avgjørende sum. Tror du vil slite med å få under 10000 kr i året, omtrent uansett hva slags bil du velger. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Da jeg registrerte første bilen min hos Enter kom det på 5500kr i året. Jeg hadde da 20% rabatt (som alle har i førsten). Bilen var en 97 Audi A4, 1.6liter sedan. 12k km i året. Delkasko Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Da jeg registrerte første bilen min hos Enter kom det på 5500kr i året. Jeg hadde da 20% rabatt (som alle har i førsten). Bilen var en 97 Audi A4, 1.6liter sedan. 12k km i året. Delkasko det var ikke ille. og audi er jo dyrt å forsikre Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Da jeg registrerte første bilen min hos Enter kom det på 5500kr i året. Jeg hadde da 20% rabatt (som alle har i førsten). Bilen var en 97 Audi A4, 1.6liter sedan. 12k km i året. Delkasko det var ikke ille. og audi er jo dyrt å forsikre Ja, ble overasket selv. 1 Lenke til kommentar
sinder18 Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 kan man betale om 1 år, eller må man betale 5500 påengang om man ikke vill ha månedsbetalning? 5500 var ikke så gale det blir jo rundt 400-500 kr mnd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Man betaler enten for hele året på forskudd, eller på forskudd for det antallet perioder man har avtalt å dele opp året i. Jeg har noen forsikringer jeg betaler 1 gang pr år, og andre som trekkes en gang pr mnd. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 kan betale alt på en gang og kjøre 1 år før neste giro kommer. eller få det delt opp for hver månde. men da får man et ekstra gebyr for hver månde på ca 100 kr(alt etter selskap) eller du kan dele det opp og betale hver 6 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå