Glasscola2 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Høres egentlig ut som meg i mine siste to forhold. Jeg prøvde å komme meg ut av det uten å stå igjen som en drittsekk, og litt fordi hu enta jenta ikke hadde det så godt i utgangspunktet. Planen min var da først å være litt kjip med ringing, svaring på SMSer og avtaler, for så etter en uke å gjøre det slutt. Funker greit nok, men er ikke det kuleste å gjøre. Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Høres egentlig ut som meg i mine siste to forhold. Jeg prøvde å komme meg ut av det uten å stå igjen som en drittsekk, og litt fordi hu enta jenta ikke hadde det så godt i utgangspunktet. Planen min var da først å være litt kjip med ringing, svaring på SMSer og avtaler, for så etter en uke å gjøre det slutt. Funker greit nok, men er ikke det kuleste å gjøre. Huff.. Forstår ikke at folk kan være så kjipe jeg:/ Si det heller som det er, er så typsik at gutter velger den feigeste og slemmeste utveien i stedet for og være ærlig og bare si det som det er. Snakk om og lage problemer for enn selv. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Typisk GUTTER? Tror du bør få tatt en realitets-sjekk Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Fem innlegg har blitt fjernet fra tråden av ulike grunner. Hold dere seriøse og høflige så unngår dere at dette gjentar seg.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Huff.. Forstår ikke at folk kan være så kjipe jeg:/ Si det heller som det er, er så typsik at gutter velger den feigeste og slemmeste utveien i stedet for og være ærlig og bare si det som det er. Snakk om og lage problemer for enn selv. Nå er ikke dere alltid så uskyldige heller, da. Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Typisk GUTTER? Tror du bør få tatt en realitets-sjekk Ja typiskt gutter/menn og oppføre seg slik, ivertfall de jeg har hatt med og gjøre, så har alle av dem hatt til felles en form for drittsekk fenomenet i seg. Til en av dere som har kommentert at jeg kansje er kjedelig, kontrollfreak osv, aner virkelig ikke hva dere snakker om! Ærlighet er noe jeg setter meget høyt, fatter ikke at noen kan mene at jeg er kontrollerende av den grunn? Til dere som tar dere tid til og lese innleggene mine så ser dere fra tidligere innlegg at det er han som har vert kontrollerende.. Man er ikke kjedelig selv om man setter pris på ærlighet 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Typisk gutter som DU velger kanskje. Det er åpenbart dømmekraften din det er noe galt med, velger man å holde på med drittsekker så er det drittsekker man får. 3 Lenke til kommentar
valentino Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ut fra innleggene dine synes jeg du fremstår som direkte, ærlig og med et ønske om å forholde deg til klare rammer. Jeg vil bare kommentere at det virker som utrolig behagelige egenskaper hos en dame. Har vært borti sjalu damer der alt er et spill og de forventer at man er tankeleser, noe som er utrolig slitsomt. Alltid kjipt når en har gjort en avtale når den andre parten velger å ikke stille opp som forutsatt. Har full forståelse for at dette skaper usikkerhet om hva personen er ute etter. Har ikke noen gode råd til deg for å løse denne situasjonen, men håper du får mannen i tale uansett om utfallet går den ene eller andre veien. Alltid greit å forholde seg til en avklart situasjon. Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Typisk gutter som DU velger kanskje. Det er åpenbart dømmekraften din det er noe galt med, velger man å holde på med drittsekker så er det drittsekker man får. Vell er ikke alltid like lett og se helt hvem som er drittsekker heller, er her ærligheten kommer inn i bildet igjen, ver ærlig fra dag en av så slipper man alt styret med bortforklaringer og løyner. Enklere enn det blir det ikke. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ja typiskt gutter/menn og oppføre seg slik, ivertfall de jeg har hatt med og gjøre, så har alle av dem hatt til felles en form for drittsekk fenomenet i seg. Ja, men man trekkes ofte til samme type mennesker uansett om man vil eller ikke. F.eks slike som er voldelig og hestk*sensur*. De trenger ikke vise det og er det den typen man liker, så kan man oppleve et rent helvete i forholdet og man bryter ut. Det som er merksnodig er at ofte finner man seg igjen samme type gutter og man vil oppleve det igjen. Selv om de tilsynelatende er snille og greie for omverdenen, så er det et eller annet med slik typer som gjør at ofrene går i samme felle igjen og beviset får de til slutt innenfor huset fire vegger. Samme gjelder andre veien - menn som hele tiden møter falske og drittsekker av kvinner. Nå satt jeg det på spissen, men det er tilfellet. Kan jo være det samme med deg - at du liker noe med en viss type gutter og den type gutter ofte er slik du sier. For det er utrolig mange flotte gutter/menn der ute som vet å behandle jentene/damene godt, så det er rart at du treffer på de samme drittsekk typene hele tiden liksom. Samme med gutter/menn som har samme erfaring som deg - for du og mange andre jenter/damer er vel mye likere - hvorfor treffer de også bare på tullingene? For å si det - på meg høres du ut som en fornuftig jente/dame. Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Ja typiskt gutter/menn og oppføre seg slik, ivertfall de jeg har hatt med og gjøre, så har alle av dem hatt til felles en form for drittsekk fenomenet i seg. Ja, men man trekkes ofte til samme type mennesker uansett om man vil eller ikke. F.eks slike som er voldelig og hestk*sensur*. De trenger ikke vise det og er det den typen man liker, så kan man oppleve et rent helvete i forholdet og man bryter ut. Det som er merksnodig er at ofte finner man seg igjen samme type gutter og man vil oppleve det igjen. Selv om de tilsynelatende er snille og greie for omverdenen, så er det et eller annet med slik typer som gjør at ofrene går i samme felle igjen og beviset får de til slutt innenfor huset fire vegger. Samme gjelder andre veien - menn som hele tiden møter falske og drittsekker av kvinner. Nå satt jeg det på spissen, men det er tilfellet. Kan jo være det samme med deg - at du liker noe med en viss type gutter og den type gutter ofte er slik du sier. For det er utrolig mange flotte gutter/menn der ute som vet å behandle jentene/damene godt, så det er rart at du treffer på de samme drittsekk typene hele tiden liksom. Samme med gutter/menn som har samme erfaring som deg - for du og mange andre jenter/damer er vel mye likere - hvorfor treffer de også bare på tullingene? For å si det - på meg høres du ut som en fornuftig jente/dame. Takk til dere som har holdt dere saklige:) Men hva gjør jeg om han kontakter meg i helgen, eller tropper opp på døra mi som han gjorde sisst helg? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du vet han driter i deg sier du, så svaret sier seg vel selv? Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 7. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2011 Du vet han driter i deg sier du, så svaret sier seg vel selv? [/qu Ja jeg vet han har null respekt og driter fullstendig i meg, lurte bare på om det var noe klokt jeg kunne si viss han skulle finne på og dukke opp på døra mi. Noe som signaliserer at jeg er dritt lei av og bli tråkket på. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Noe som signaliserer at jeg er dritt lei av og bli tråkket på. Jeg tar dette fullstendig ut av luften, men hva med å si du er dritt lei av å bli tråkket på? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Hva med å nekte ham å komme inn? Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg synes du hørres ut som en oppegående jente, og det er klart at i denne saken er det hos gutten problemet ligger. Det var ikke kult gjort av meg, men situasjonen sånn den var for henne på det tidspunktet var det uten tvil den beste løsningen. Hadde jeg brått dumpet henne, uten at vi egentlig var sammen - det var bare noe hun plutselig fant ut, hadde det klikka for henne. Men det er ingen grunn til å klappe seg selv på skulderen - dere jenter er som oftest ganske jævlige. Og dumme. Dere puler samme type folka hver jævla helg, og klager over hvor teite dere var resten av tida. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 lurte bare på om det var noe klokt jeg kunne si viss han skulle finne på og dukke opp på døra mi. Noe som signaliserer at jeg er dritt lei av og bli tråkket på. «Jeg vil at du skal gå herfra nå.» Ikke tro du får noe vettig ut av en uvettig sjel. Det er bortkastet energi. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 ..hvilke planer han hadde for helgen, og han sa at han ikke hadde planer, så da spurte jeg om vi ikke kunne møtes, jo det ville han. Fredag hørte jeg ingenting, ringte en gang i 7 tiden på kvelden men han tok ikke telefonen, han ringte meg opp 3 på natten, og lurte hva jeg drev med, og om vi kunne treffes, jeg svarte litt surt at jeg hadde ventet hele kvelden,.. Synes ærlig talt det er litt drøyt å forvente å treffes på fredagen når en avtaler løst å treffes i helgen. Når du noen ikke tar telefonen i 7 tiden, så venter du en halvtime ringer igjen, og om de fremdeles ikke tar telefonen, ja da drar du ut å gjør noe annet, så prøver du dagen etter. (Svaret mitt blir selvfølgelig helt anderledes om dere avtalte å møtes på fredagen og ikke i helgen) Jeg skulle ut med en venninne på lørdagen, og ringte han fyren i 1 tiden for og høre om han var ute, han tok ikke telefonen. Jeg gikk tilfeldigvis ut og tok meg en røyk og der sto han i telefonen, det klikket for meg og jeg lurte på hvorfor i hellvette han kan snakke i telefonen med alle andre men ike gidde og ta den når jeg ringer. Her virker det om du overdriver noe voldsomt, han var vel opptatt når du ringte da! Hvis flere personer har ringt meg mens jeg har vært opptatt tar jeg å ringer tilbake i samme orden som de ringte. Hvis noen ringer som jeg vet skal spørre meg om jeg vil bli med ut, så hender det at jeg lar være å svare før jeg har forsikret meg om at det passer osv. han ringte faktiskt dagen etter,Se der! .. men det ble bare en reprise av samtalen vi hadde ute på byen. [...] Han sa at han skulle ringe meg senere på dagen, men da ringte han ikke opp igjen som avtalt.. Tvilsomt at han har lyst til å snakke med deg når det eneste du gjør er å skjelle han ut, hadde du roet litt ned hadde han nok vært mindre redd for ringe... Når det er sagt, så synes jeg faktisk han virker som en tosk, men det er da pga. drikkinga og at han kommer til deg kl.3 på natten for å fiske, men disse tingene her er noe du må ta litt til deg selv, ting skjer. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 etter å ha lest de evigvarende historiene dine( har ikke lest alle fordi jeg vil ikke få øyekrampe), så virker trådstarter ut som en "needy" jente... Gutter hater kvinner som er needy uten grunnlag. Gutter elsker å jakte, og når byttet har blitt et psykotisk jente som ikke lar en være i fred - så vil det oppstå problemer. Og når du faktisk lar han være i fred så kommer han - rart sant? Kanskje han ville ha en guttetur på byen, bli full, og kose seg - så kom det ei jente og følger etter han, tenk på hvordan du ville reagert hvis han sa at han ville dra på byen uten deg. Da hadde det nok blitt en konfrontasjon, og en diskusjon som ingen gutter har lyst til å ta. At du møter han midt på natta, klager, maser og håper på å lage bindene avtaler er bare sinnsykt iriterende for han. Gutter elsker at kvinner klarer å ta litt vare på seg selv en kvel. Og om du er på byen så må du vise at du klarer å ha det gøy utenom å syte/lage drama - og henge deg på han og "OOPS HAN ER I TELEFONEN I FYLLA MENS HAN TAR EN SIGG OG HAN VILLE IKKE RINGE MEG Å FÅ KJEFT" Personlig er jeg ikke konfliktsky, men jeg hater å ødelegge dagen min ved å høre på syt fra diverse parter. -- Jeg har ingen løsning, men jeg tror du bør finne deg en tøffelhelt. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hva gjør jeg viss han kontakter meg i helgen da, med tanke på at han gjorde det sisst helg, så gjerne han finner på og gjøre det igjen ikke vet jeg.. Bare åpne døra, si du er dritlei alt dette som han driver med, at du ser dette ikke fører noested, og at dere like godt kan bryte helt med en gang. Lukk deretter døra UTEN å slippe han inn for å prate mer om det, for det blir bare bortkasta tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå