Emily26 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hver gang jeg treffer en gutt som jeg blir skikkelig betatt/forelsket i ender det med at han trekker seg fra hele opplegget. Jeg bombanderer ikke vedkommende med meldinger, ikke ringer jeg hvert 5 minutt, jeg er ærlig og grei fra dag en jeg møter vedkommende for første gang. Når gutten sier at han liker meg, så sier jeg at jeg liker han også, jeg lar alltid personen jeg liker si det først i tilfelle jeg driter meg selv ut, selv om jeg merker at det "er" noe der. Ta fks sisste eks av en gutt jeg traff. Han sa rett ut at han liker meg og at jeg ikke var som alle andre, ville være med meg hele tiden spandere på meg, vise meg frem til vennene sine, snakket om meg til moren sin, både hente og kjøre meg hjem, selv om jeg sa at jeg kunne ta buss. Han maset ikke om sex, selv om vi hadde sex noen ganger. Sa jevnlig at han savnet meg og at han var glad i meg, han ringte meg ofte bare for og si hei og snakke om alt og ingenting. En kveld vi avtaltes og møtes hørte jeg ikke noe fra han, så jeg sendte sms og lurte på når vi skulle møtes, fikk ikke noe svar, noe så va ulikt han, ringte han 3 timer senere, og da var han tydeligvis ute og drakk. Han sa at han ikke turte og si at han heller ville ut og drikke med kompisene sine til meg pga at han har hatt dårlige erfaringer med jenter før viss han sa til dem at han heller ville drikke med kompiser, jeg sa at det var ikke problem for meg, det som var problem for meg var at han lot meg sitte hjemme og vente.. Jeg ble med venninnene mine ut, og jeg avtalte med fyren at vi kunne treffes ute, han kom til slutt, jeg ga han inntrykk av at jeg ikke likte måten han behandlet meg på, og han lovet dyrt og hellig at det ikke skulle skje igjen.. Jeg ble med han hjem den kvelden, men reiste hjem dagen etter. Etter helgen hørte jeg ikke så mye fra han, men på torsdagen ringte han og vi snakket som vanlig om løst og fast, jeg spurte han om hvilke planer han hadde for helgen, og han sa at han ikke hadde planer, så da spurte jeg om vi ikke kunne møtes, jo det ville han. Fredag hørte jeg ingenting, ringte en gang i 7 tiden på kvelden men han tok ikke telefonen, han ringte meg opp 3 på natten, og lurte hva jeg drev med, og om vi kunne treffes, jeg svarte litt surt at jeg hadde ventet hele kvelden, men siden du ikke ringte meg stakk jeg til en kompis, da ble han sur og sa at jeg tydeligvis ikke ville treffe han og at jeg helt sikkert skulle hjem og knulle kompisen min, noe jeg ikke hadde planer om. Sa omsider ja til og treffe han for og ta en sigg, men han sa klart i fra at han ikke ville treffe kompisen min kun meg. Da jeg traff han da sa jeg igjen at jeg ikke likte og bli holdt for narr og bli tatt for gitt slik han behandlet med, og dumme meg smeltet helt og ble med han hjem, vi hadde ikke sex, han sloknet på sofaen, så jeg gikk hjem og skrev en søt lapp til han i stedet, han ringte dagen etter og sa hvor søt lappen jeg hadde skrevet var. Jeg skulle ut med en venninne på lørdagen, og ringte han fyren i 1 tiden for og høre om han var ute, han tok ikke telefonen. Jeg gikk tilfeldigvis ut og tok meg en røyk og der sto han i telefonen, det klikket for meg og jeg lurte på hvorfor i hellvette han kan snakke i telefonen med alle andre men ike gidde og ta den når jeg ringer. Fikk ikke noe skikkelig svar, men jeg var sint såret og begynnte og gråte foran han og gjentok igjen av at jeg var dritt lei av og bli tatt forgitt, jeg så han ble litt brydd, jeg svarte igjen at jeg har ingenting imot at du går ut men gi da for faen beskjed til meg slik at jeg ikke blir sittende og vente, eller svar på sms eller ta telefonen å ring! Han unskyldte seg som vanlig at det ikke skulle skje igjen og han lovet og ringe dagen etter, noe jeg hadde svært liten tiltro til, men han ringte faktiskt dagen etter, men det ble bare en reprise av samtalen vi hadde ute på byen. Jeg nevte bla at jeg lurte på hva han egentlig ville med meg, og trodde faktiskt at han likte meg iom han sa det hele tiden og var glad i meg osv. Han sa at han skulle ringe meg senere på dagen, men da ringte han ikke opp igjen som avtalt.. Så nå sitter jeg her da og har ikke hørt et pip siden søndag ettermiddag.. Skjønner meg ikke på fyren, når han gir utrykk for at han liker meg og at han sier det rett ut, spanderer på meg tar meg med ut, viser meg frem holder rundt meg offentlig akkuratt som om vi var et par. Skjønner ikke en dritt jeg, han har jo tydeligvis ikke vert ute etter sex , da vi har vert mye sammen uten og ha det, så hva i hellvette ville han med meg da?? Har så lysst og ringe men tørr ikke, var jo han som sa sisst at han skulle ringe meg opp igjen.. Vett dette ble langt, men håper noen kan gi meg litt råd om hva jeg skal gjøre, kan jo ikke bare droppe han uten at jeghar fått svar på hvorfor han var så god mot meg, for så og gi blanke faen i meg over natten.. Hadde han kun vert ute etter sex hadde han vell brukt hver eneste anledning han hadde til og prøve seg, noe han ikke gjorde, vi kunne fks ofte bare sitte å holde hender og se på film en hel kveld.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Han unskyldte seg som vanlig at det ikke skulle skje igjen og han lovet og ringe dagen etter, noe jeg hadde svært liten tiltro til, men han ringte faktiskt dagen etter, men det ble bare en reprise av samtalen vi hadde ute på byen. [...] Så nå sitter jeg her da og har ikke hørt et pip siden søndag ettermiddag.. Skjønner meg ikke på fyren, når han gir utrykk for at han liker meg og at han sier det rett ut, spanderer på meg tar meg med ut, viser meg frem holder rundt meg offentlig akkuratt som om vi var et par. Du er kontrollfreak? Det er sikkert grunnen til at du skremmer vekk gutar. 4 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ut ifra tittelen og det faktum at nicket ditt tilsier at du er 26 år gammel, forventet jeg at denne tråden kom til å handle om flere gutter/menn enn bare en stykk. Dette er et enkelttilfelle, og må tolkes deretter. Du har møtt en fyr som tar deg for gitt, og som tydeligvis ikke forstår vanlig høflighet. Du står kort fortalt ved et veiskille. Du bør gi ham et ultimatium. Om han ikke unskylder seg er han ikke noe å spare på uansett, så da sparer du tid. Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Han unskyldte seg som vanlig at det ikke skulle skje igjen og han lovet og ringe dagen etter, noe jeg hadde svært liten tiltro til, men han ringte faktiskt dagen etter, men det ble bare en reprise av samtalen vi hadde ute på byen. [...] Så nå sitter jeg her da og har ikke hørt et pip siden søndag ettermiddag.. Skjønner meg ikke på fyren, når han gir utrykk for at han liker meg og at han sier det rett ut, spanderer på meg tar meg med ut, viser meg frem holder rundt meg offentlig akkuratt som om vi var et par. Du er kontrollfreak? Det er sikkert grunnen til at du skremmer vekk gutar. Hadde jeg vert kontroll freak hadde jeg hatt problemer med at han gikk ut på byen uten meg, noe jeg ikke har, det jeg har problemer med som sagt er at folk ikke gidder og gi meg beskjed viss det blir endring i planene og at han lar meg sitte og vente når vi faktiskt har hatt en avtale.. Er heller han som er litt kontroll freak iom han ofte sa at jeg ikke måtte kle meg for sexy i tilfelle en annen kom og stjal meg, og han har hele tiden sagt at han ikke vill at jeg skal finne meg en annen. Han ble jo tydeligvis sjalu bare pga at jeg var med en kompis og antok at jeg skulle hjem og knulle med han.. Jeg er ikke kontrollfreaken her gitt.. 1 Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Han unskyldte seg som vanlig at det ikke skulle skje igjen og han lovet og ringe dagen etter, noe jeg hadde svært liten tiltro til, men han ringte faktiskt dagen etter, men det ble bare en reprise av samtalen vi hadde ute på byen. [...] Så nå sitter jeg her da og har ikke hørt et pip siden søndag ettermiddag.. Skjønner meg ikke på fyren, når han gir utrykk for at han liker meg og at han sier det rett ut, spanderer på meg tar meg med ut, viser meg frem holder rundt meg offentlig akkuratt som om vi var et par. Du er kontrollfreak? Det er sikkert grunnen til at du skremmer vekk gutar. Spør deg igjen jeg, hvordan kan du mene at jeg er en kontroll freak når han reagerer bare pga av at jeg er med en kompis og antar at jeg skal hjem og ha sex med han?? Og at han hele tiden kommenterer at han er redd for at noen skal stjele meg i fra han, pluss han ber meg om og ikke kle meg for sexy?? WTF?? 2 Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Han unskyldte seg som vanlig at det ikke skulle skje igjen og han lovet og ringe dagen etter, noe jeg hadde svært liten tiltro til, men han ringte faktiskt dagen etter, men det ble bare en reprise av samtalen vi hadde ute på byen. [...] Så nå sitter jeg her da og har ikke hørt et pip siden søndag ettermiddag.. Skjønner meg ikke på fyren, når han gir utrykk for at han liker meg og at han sier det rett ut, spanderer på meg tar meg med ut, viser meg frem holder rundt meg offentlig akkuratt som om vi var et par. Du er kontrollfreak? Det er sikkert grunnen til at du skremmer vekk gutar. Spør deg igjen jeg, hvordan kan du mene at jeg er en kontroll freak når han reagerer bare pga av at jeg er med en kompis og antar at jeg skal hjem og ha sex med han?? Og at han hele tiden kommenterer at han er redd for at noen skal stjele meg i fra han, pluss han ber meg om og ikke kle meg for sexy?? WTF?? Andre som vil svare for seg på vegne av "Frigata" her? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Enkelt og greit, fyren har prøvd sitt beste for å finne et seriøst forhold, funnet ut at dette er mer en han kan takle, har fått kalde føtter og klarer ikke å leve opp til egne forventninger. I stedet for å være den slemme som slår opp med deg, er han idiot og gjør det han kan for at du skal avslutte forholdet, så han slipper lettere unna. 1 Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Enkelt og greit, fyren har prøvd sitt beste for å finne et seriøst forhold, funnet ut at dette er mer en han kan takle, har fått kalde føtter og klarer ikke å leve opp til egne forventninger. I stedet for å være den slemme som slår opp med deg, er han idiot og gjør det han kan for at du skal avslutte forholdet, så han slipper lettere unna. Den tanken har også slått meg at han velger den feige måten ved og la meg få "skylden" "dårlig samvitighet" men forstår bare ikke hvorfor han ikke heller kan si det rett ut som det er, isteden for og love i øst og vest for så og gjøre det stikk motsatte.. Menn altså.. En ting til, jeg har noe som er hans, så jeg tenkte og levere til han hvis jeg ikke hører fra han i løpet av uken, tenkte bare og stille opp på døra hans og gi det til han for så og se om han i det hele tatt sier noe til meg. Er det teit? 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Han har jo dårlig samvittighet hver gang du konfronterer han. Det første jeg tenker på er at han holder på med to damer. Men, tenk da. Han tar ikke telefonen når du ringer, men svarer andre. Da har han ikke lyst til å prate med deg. Da er det som regel noe alvorlig på gang. Kanskje han syntes du er kjedelig. Kunne sikkert ha lista flere ting, men det blir vill gjetting. Du vet sikkert svaret selv. Hvis ikke så må du bare spørre han hva som foregår uten noen bortforklaringer. Bjørnetjenester vil vi ikke ha. Eller så er det å komme seg over det og gå videre. Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Han har jo dårlig samvittighet hver gang du konfronterer han. Det første jeg tenker på er at han holder på med to damer. Men, tenk da. Han tar ikke telefonen når du ringer, men svarer andre. Da har han ikke lyst til å prate med deg. Da er det som regel noe alvorlig på gang. Kanskje han syntes du er kjedelig. Kunne sikkert ha lista flere ting, men det blir vill gjetting. Du vet sikkert svaret selv. Hvis ikke så må du bare spørre han hva som foregår uten noen bortforklaringer. Bjørnetjenester vil vi ikke ha. Eller så er det å komme seg over det og gå videre. [/quote Godt mulig han holder på med flere, men hvis det er tilfelle hvorfor introduserer han meg for kameratene og venninnene sine og holder rundt meg osv foran dem? Og hva er greia med sjalusien hans om han hadde hatt mange andre jenter han står i med, da hadde han vell ikke brydd seg om jeg hadde truffet andre gutter.. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Tro meg, selv en utro stut klarer å bli sjalu hvis det er noen andre borte på en av damene hans.. Og det kan desverre tenkes at de vennene du har møtt A: ikke vet om at han roter med andre, eller B: De har fått seg en god latter på din bekostning. Selv om han virker OK, og nå gjør dette, svarer jo på spørsmålet ditt hvorfor han ikke bare sier det rett ut hvis det er noe. Han er nok usikker når det kommer til vanskelige valg, og er vant til at andre gjør de valgene for han. Dump dritten hans i en eske på trappa, og glem fyren. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) What Alice said. Høres litt ut som om du er 'sikkerhetsknullet' han har i bakhånd for når han ikke får fitta han har lyst på i utgangspunktet. Ikke slå deg til ro med å være nr 2! Ellers kan det hende at du bare har med en idiot som er blottet for sosiale antenner å gjøre, som ikke kan skjønne/vil skjønne at en avtale er en avtale, og at man i det minste gir lyd fra seg når man ikke kommer alikevel! Uansett om du puler han eller ei så er dette snakk om vanlig høflighet og respekt, noe han tydeligvis har lite til ingenting av for deg. Når du tar neket og skjeller han ut så leker han søt, sjarmerer deg og får deg til å gi han en ny sjanse, for å så bare knuse deg ned i grusen igjen med brutte løfter og avtaler. Er han virkelig verdt det? Dra til han, når han åpner døren så gir du han tingen, sier at du ikke har lyst til å treffe han som den patetiske unnskyldningen av en mann han er, og går din vei. Edit: For å svare på det aller første du spurte så vil jeg bare si at det er mulig at du tiltrekker deg de smålig sosialt tilbakestående, eller så må du bare lete litt mer. Du vet hva man sier, ''you have to kiss a lot of toads before you find a handsome prince''. Endret 2. desember 2011 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Fyren er åpenbart en ubrukelig gjøk. Hvorfor han er det aner jeg ikke, men tror både jeg og trådstarter gjør klokt i å bruke energi på å tenke på noe annet. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 u mad bitch. Viss du er "ærlig og direkte" så blir det vertfall meir en det eg orker å forholde meg til i lengden, sånne folk er ofte alt for seriøse. Noe eg ut i fra tråden velger å tro at du er også. No offence, men kan fort bli kjedelig med alt for mye a4. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Du lider visst av det samme som jenter flest. Du velger bad boys istedenfor nice guys. 6 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Høres ut som en veldig usikker type dette. Samtidig har han en veldig dårlig/uheldig måte å bruke denne usikkerheten på. Har jeg vært deg, så hadde jeg skygget unna. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Du lider visst av det samme som jenter flest. Du velger bad boys istedenfor nice guys. Og da må man ta de konsekvensene som følger. Ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Du lider visst av det samme som jenter flest. Du velger bad boys istedenfor nice guys. Og da må man ta de konsekvensene som følger. Ikke verre enn det. Han ringte meg nå på fredag, klokken 03.30 full vell og merke.. lurte hvor jeg var, jeg var hjemme og han sa at han hadde savnet meg og tenkt på meg hele uken og tenkt og ringe meg mange ganger, men turte ikke helt.. han sa han var på vei hjem med kompisene me ombestemte seg i sisste liten og dro ikke hjem alikevell. Han spurte om og få komme bort, men jeg sa at det var litt vell sent og sa at vi heller kunne prates i morgen mens han var edru. Mens vi pratet i telefonen banker det plutselig på døra å der sto han dassvåt i regnet og spurte om å få komme inn å sove på sofaen.. Dum som jeg var slapp jeg han inn, hadde ikke hjerte til og la han stå ute i regnet. Pratet litt og han sa at han skulle på julebord og at dem fikk lov til og ha med seg sin bedre halvdel og spurte om jeg ville bli med, noe jeg ville, men tviler han husker at han i det hele tatt har nevnt det for meg nå.. han tok også av seg en ring han har på fingeren og spurte om vi skulle ja du vett sa han, ikke gift, men ja du vett sa han. Jg tar ikke det seriøst, er jo bare fulle prat fra ende til en annen. Han sovnet på sofaen til dagen etter og jeg hev han ut når jeg skulle på jobb. Dagen etter på lørdagen ringte han meg i 12 tiden på kvelden, jeg tok ikke telefonen, men plutselig dumper vi borti hverandre på samme uteplass og det første han sier er "hvorfor tar du ikke telefonen når jeg ringer deg" Jeg sa bare at jeg ikke hørte den. Vi tok en øl sammen han sovnet og ble kastet ut av vaktene, han ringte meg en time senere og spurte om jeg ville bli med hjem, men jeg hadde det gøy og ville ikke hjem enda, men sa at vi kunne heller prates i morgen. Jeg ringte han dagen etter og sa at jeg skulle spise middag hoss bestemoren min, som bor ganske nær han, og spurte om jeg kunne komme bort en tur etter det, han svarte at jada bare ring meg etter du er ferdig, jeg ringte og sa jeg var ferdig, men da sa han plutselig at han ville være alene og se på tv.. Jeg spurte han om hvorfor sa du ikke det tidligere da at du heller ville slappe av alene hele dagen? Da reiser jeg bare hjem jeg da sa jeg, da sa han plutselig at jeg kunne komme alikevell, men jeg sa nei jeg forholder meg til det jeg nettopp sa at du ville slappe av, så er ikke verre enn at jeg reiser hjem, han sa sikkert 10 ganger at jeg kunne komme om jeg hadde lysst og at han var glad i meg, men han var redd for at jeg skulle bli sint på han, men jeg stod på mitt og sa at viss du virkelig hadde hatt lysst til og være med meg hadde du ikke måtte tenke over det, så da får det heller være hadet bra. Jeg vet at denne fyren her driter fullstendig i meg, er bare lei av og bli behandlet som en dritt og har sagt til han at han må slutte og si ting han vet jeg vil høre for så og gjøre det motsatte, og at han bare gjør det verre for seg selv ved og drive på slik han gjør, ver heller ærlig og si det som det er. Jeg vil at han skal se meg i øynene og si at han ikke vil ha en dritt med meg og gjøre lengre, siden det er tydelig det er det han vil virker det som.. Vet ikke helt hva jeg ville med dette her, men måtte bare få det nedskrevet og ut av systemet.. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Er jo bra for din del at du har begynt å sette ned foten og gi faen i han. Men å vente deg en ærlig og forbeholden forklaring på at han driter i deg, tviler jeg sterkt på at du kommer til å få noengang. Bare kutt han helt ut, og kom deg videre. Ta livet med ro, så skal du se at drømmeprinsen dukker opp etterhvert.. Lenke til kommentar
Emily26 Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Er jo bra for din del at du har begynt å sette ned foten og gi faen i han. Men å vente deg en ærlig og forbeholden forklaring på at han driter i deg, tviler jeg sterkt på at du kommer til å få noengang. Bare kutt han helt ut, og kom deg videre. Ta livet med ro, så skal du se at drømmeprinsen dukker opp etterhvert.. Hva gjør jeg viss han kontakter meg i helgen da, med tanke på at han gjorde det sisst helg, så gjerne han finner på og gjøre det igjen ikke vet jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå